Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


4 posters

    Dunderdolmen's apply

    avatar
    Dunderdolmen


    Posts : 3
    Join date : 2010-03-18
    Age : 29

    Dunderdolmen's apply Empty Dunderdolmen's apply

    Post  Dunderdolmen Fri Mar 19, 2010 6:22 pm

    Karaktär namn? Dunderdolmen
    Level? 80
    Klass? Mage

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också) Jag är Arcane mage Smile för att det är roligast och gör mest dps Smile


    Hur gammal är du IRL? 15
    Berätta lite om dig själv? Jag är 15år, spelar gärna mycke dator och jag gillar att köra skoter/moppe Smile

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent?ja
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? Datorn funkar bra kan lagga lite om jag har skype uppe men jag stänger det det om jag ska raida och andra program som kan söla ner Razz

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Tiderna fungerar bra kan raida mellan 1-2 raids per vecka.
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat) Jag är arcane mage lvl 80 ofc Smile jag har spelar i ungefär 3 år jag har kört alla instancer för lvl 80 och jag har kört 5 bossar i icc10 och 4 bossar i icc 25.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna?nope ^^
    Pysslar du med någon theorycrafting? Taloring, Enchanting
    Namn ge några addons du använder?Recount, Atlas loot, Gearscore.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs?japp
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? Jag lvlar iblan på min alt och ibland spelar jag på min lvl 80 paladin fast den är på servern " Khadgar ".

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs?japp

    Är du i någon guild just nu?Ja
    Och om du är varför vill du leava den? Jag får alldrij raida eller nå och jag är släkt med en i guilden Smile och en an era guildies frågade om jag ville joina och göra en apply Smile

    Varför valde du våran guild? Min släkting spelar i den och en som jag körde 2 raids mde är med i guilden och han undrade om jag ville joina alltså göra en apply :)och det är en helt svensk guild och det är skönt att slippa prata engelsa i vent ^^
    Vad vill du ha från vår guild? Jag vill ha en trevlig guild Smile
    Vad kan du erbjuda oss? Jag kan ge bra dps i raids, jag kan hjälpa till i progress etc och jag kan erbjuda en glad och trevlig kille Razz

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss?. Är en trevlig och glad kille :)dock failade jag på min förra apply Razz halvsov typ vid datorn, ledsen för det Smile
    avatar
    Uffy


    Posts : 5
    Join date : 2010-01-15
    Age : 36

    Dunderdolmen's apply Empty Re: Dunderdolmen's apply

    Post  Uffy Sat Mar 20, 2010 9:14 am

    länka armory först vill gärna se ditt gear och om du inte vet vad theorycrafting, e svara inte på den det e inte vad du har för profs men vi behöver mages linka gärna din armory! så får vi se om du får en plats!
    avatar
    Dunderdolmen


    Posts : 3
    Join date : 2010-03-18
    Age : 29

    Dunderdolmen's apply Empty Armory länk ( Dunderdolmen )

    Post  Dunderdolmen Sat Mar 20, 2010 10:16 am

    avatar
    Gloiin


    Posts : 11
    Join date : 2010-01-09

    Dunderdolmen's apply Empty Re: Dunderdolmen's apply

    Post  Gloiin Sat Mar 20, 2010 11:57 am

    Tycker helt klart att du ska få en try i Jotun Guild då vi behöver mages! Smile

    återstår och ser vad resten av Officerarna / Gl tycker.

    Mvh Gloiin
    Ishiia
    Ishiia


    Posts : 15
    Join date : 2010-01-14
    Age : 36
    Location : Sweden

    Dunderdolmen's apply Empty Re: Dunderdolmen's apply

    Post  Ishiia Sun Mar 21, 2010 9:14 pm

    förutom namnet på charen så tycker jag att alltihopa ser bra ut, helt klart en karaktär värdig av guildnamnet Jotun
    Hoppas du har skills att matcha gearet, då vi som dom säger är korta på mage's.

    du får en approve från mig (trots att de inte är jag som sköter det xD) sen får vi se vad the founders säger, men det borde inte vara några problem där heller.

    Sponsored content


    Dunderdolmen's apply Empty Re: Dunderdolmen's apply

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 5:43 pm