Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Gimlyn apply (Krigarsven)

    avatar
    Rhodryn


    Posts : 1
    Join date : 2010-02-16

    Gimlyn apply (Krigarsven) Empty Gimlyn apply (Krigarsven)

    Post  Rhodryn Tue Feb 16, 2010 7:31 pm

    Karaktär namn: Gimlyn... Jag bytte från Human till Dwarf så nu är mitt namn Gimlyn istället för Krigarsven
    Level: 80
    Klass: Warrior

    Vad har du för talent build? Jag kör just nu som Arms, jag hörde att ni ville att jag skulle stanna som det så det kommer jag göra, annars har jag inget emot Fury.
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Krigarsven Kan hända att jag har pvp gear på då ni kollar och spec.


    Hur gammal är du IRL? 16, 17 i juni
    Berätta lite om dig själv? Jag heter Robin Kamlund och bor med hemma med mina föräldrar. Mina största intressen är att spela gura, wow och vara med kompisar. Jag började spela wow under vanilla. Sen har jag spelat sedan dess. Jag älskar både att PvPa och PvEa... Har varit mest inriktad mot PvP på sistonde och arena men har planerat att börja raida mer, iallafall de gånger guilden gör i veckan.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Jag har Ventrilo samt mic och det funkar perfekt
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? Jag har aldrig haft problem med lagg med denna dator så det funkar fint.

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Dom fungerar perfekt
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)Jag har som jag nämt tidigare spelat sedan starten. I början spelade jag som en Paladin och raidade ZG, Ony, MC samt lite BWL. När TBC kom så spelade jag som Hunter och shaman och raidade. Då körde jag Kara, ZA, Gruul och Mag tills min guild blev inaktiv.Sedan började jag pvpa mer och nu står jag som Warrior i Wotlk. Jag har tagit pauser från wow under vissa perioder så jag har aldrig prövat Ulduar eller nya Ony. Men jag har iallafall kört naxx 10/25 samt ToC 10/25 och VoA ofc.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? Nej det tror jag inte.
    Pysslar du med någon theorycrafting? Nej.
    Namn ge några addons du använder? Recount, Bossmods, gladius och annat. Fixar alla addons ni vill att jag ska ha.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? Japp
    Vad gör du i wow medans du inte raidar? Då kör jag ofta pvp och ibland HCs då jag blir sugen.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? Allt förutom Tank

    Är du i någon guild just nu? Ingen seriös, nej.

    Varför valde du våran guild? Jag känner några i denna guild och dom rekommenderar den starkt också är det alltid trevligt med svenskar Smile
    Vad vill du ha från vår guild? Ett trevligt och socialt gäng som jag kan raida och ha kul med.
    Vad kan du erbjuda oss? En trevlig warrior med hyffsad dps. cheers Om den duger för er såklart.


    Last edited by Rhodryn on Sun Feb 21, 2010 8:53 pm; edited 2 times in total
    Ishiia
    Ishiia


    Posts : 15
    Join date : 2010-01-14
    Age : 36
    Location : Sweden

    Gimlyn apply (Krigarsven) Empty Re: Gimlyn apply (Krigarsven)

    Post  Ishiia Wed Feb 17, 2010 12:59 am

    Länka gärna en armory sida oxå så vi kan spana in ditt gear / talents.
    Ràmaladni
    Ràmaladni


    Posts : 24
    Join date : 2010-01-04
    Age : 33
    Location : Uppsala

    Gimlyn apply (Krigarsven) Empty Re: Gimlyn apply (Krigarsven)

    Post  Ràmaladni Mon Feb 22, 2010 11:51 am

    Tjeena Gimlyn , fan tråkigt att du ändrat namn "krigarsven" var riktigt coolt;P . Du usar pvp gear nu i armoryn men jag har sett ditt pve gear och det ligger på 5k-5.1k (Gear Score) så fungerar och kan bli bättre om du bara sattsar lite mer på raiding. Vi behöver en MS warrior i raidsen så vi får se. Wispa mig ingame så ska jag kolla på ditt pve gear och så kanske du för en inv med.

    Sponsored content


    Gimlyn apply (Krigarsven) Empty Re: Gimlyn apply (Krigarsven)

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 11:23 am