Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Natilus apply

    avatar
    Niara


    Posts : 4
    Join date : 2010-01-26

    Natilus apply Empty Natilus apply

    Post  Niara Mon Mar 08, 2010 10:55 pm

    Hej !

    Karaktär namn? Natilus
    Level? 80
    Klass? Hunter

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Sylvanas&cn=Natilus
    Kör main (raids) Marksmanship 7/57/7 har duel specc så har survial också 0/18/53 (pvp) behövs det specca om, gör jag det.

    Hur gammal är du IRL? Berätta lite om dig själv?
    Jag heter Fredrik och bor och uppväxt i stenungsund utanför göteborg.Är 23 år gammal snickare/bartender dock är jag arbetslös för tillfället så min fritid består till största delen wow emn umgås rätt mkt med polare bla Níara han kan för överigt ge referenser.Bor i egen lägenhet med 2 katter så inget gnäll att jag spelar här inte (om det inte är nån polare som vill att man ska med ut och festa)

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent?
    Jag formaterade datorn för ett par veckor sedan (plus katten bet av sladden på micken)men fixar ventrilo så fort jag skaffar en ny mick och det blir i dagarna, aldrig haft problem med vent innan så det ska inte va nåt problem.

    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du?
    Japp det gör den allt 6 månader gammal och lagg fritt. 100/10 tror jag att jag har snabbt går det när jag laddar film iaf:P

    Hur funkar våra raid tider och dagar?
    Ja då jag är arbetlös så ser jag absolut inga problem med tider för raids

    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)
    Hmm beror på hur man menar, började spela (horde warrior) med några irl polare några månader innan bc men då körde jag väldigt vanilla, knappt några raid eller instancer. Sen har jag haft några uppehåll men började spela seriöst förra våren men tröttnade på min warrior så byte server och började om (Nuvarande Hunter) och spelade med några andra irl polare men dom la ner när vi började få ihop en nice raidgrupp till totc 10/25 så då blev det puggs och kört ett antal totc 10/25 och det mesta andra men tyvärr inte haft nån större erfarenhet av ICC.Dock har jag läst på en del om den.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna?
    Nja det är la dom vanliga för att få plats i puggs dock inte icc... än Razz

    Pysslar du med någon theorycrafting?
    Fösöker hålla mej uppdaterad

    Namn ge några addons du använder?
    omen3, atlasloot ,deadlybossmode, titanpanel, hade en massa innan jag formatera men om det är något som behövs så fixar jag även det.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs?
    Japp jag är en bank typ
    fråga Níara

    Vad gör du i wow medans du inte raidar?
    Då är jag en achievementhunter som vill ha så mkt achievements som möjligt samt dailys och hänger en del på ah.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs?
    jajamen

    Är du i någon guild just nu?
    Ja
    Och om du är varför vill du leava den?
    Den har tappat många spelare och vi raidar inte längre utan är bara ett socialguild

    Varför valde du våran guild?
    Níara spelar i den och han har bara gott att säga om den, samt den är svensk(man fattar mkt bättre i pressade situvationer)

    Vad vill du ha från vår guild?
    Mer raiderfarenhet och nya vänner kanske Razz

    Vad kan du erbjuda oss?
    Stabil dps mkt kunnade utanför raids Razz

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss?
    Har full enchanting och mining samt fishing och cooking dom flesta recept även enchanting.
    Spelar nu på sylvanas men byter över till Argent dawn om man får en plats Smile
    Tack för mig hoppas man får lära känna er.
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Natilus apply Empty Re: Natilus apply

    Post  Apolyon Tue Mar 09, 2010 5:20 pm

    Tänker lämna den här ansökan till Gloiin - vår hunter klass ledare.
    avatar
    Gloiin


    Posts : 11
    Join date : 2010-01-09

    Natilus apply Empty Re: Natilus apply

    Post  Gloiin Tue Mar 09, 2010 7:43 pm

    Jag tycker att du ska få en inv till guilden JOTUN. Då jag har även sparat den sista aktiva hunter spotten till just dig. Men tycker dock att du ska Ändra din specc till Survival och en del sockets. Men det kan vi ta när du har flyttat gubben och joinat guilden! Smile Det är bara att Skriva till mig "Gloiin" ingame för inv! Välkommen till Jotun! Very Happy

    Sponsored content


    Natilus apply Empty Re: Natilus apply

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 6:39 pm