Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


4 posters

    Whelmina warlock apply

    avatar
    Whelmina


    Posts : 2
    Join date : 2010-03-15

    Whelmina warlock apply Empty Whelmina warlock apply

    Post  Whelmina Mon Mar 15, 2010 12:35 pm

    Karaktär namn? Whelmina
    Level? 80
    Klass? Warlock

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också) Jag är destro just nu och valde den för mina crits och hög DPS http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Whelmina&gn=SHAWTY+U+RLY+LOOKIN+NIEC


    Hur gammal är du IRL? 15 fyller 16 i april
    Berätta lite om dig själv? Jag heter Benjamin och bor med min familj. Har eget rum och data så inga problem med tider och så.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent?
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? Jag har Ventrilo mix, har lokalt internet och det duger fint.

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Det fungerar bra och jag gymmar bara så jag kan anpassa mig till raiding tiderna
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat) Min första character var en Warlock lvl 70 och så lvla jag upp e dk men tröttnade på den så jag lvla upp min warlock till 80.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? Inte nån som är så märkvärdig.
    Pysslar du med någon theorycrafting?
    Namn ge några addons du använder? Omen, DMB och recount. Dom viktigaste för raiding.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? De klart.
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? Kör arena eller bgs eller kör heroics

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? Självklart har dual specc om det behövs fast destro är det bästa specc för PVE.

    Är du i någon guild just nu? I en kompis guild "Bully the horde"
    Och om du är varför vill du leava den? För att det är en social guild.

    Varför valde du våran guild? för att jag känner lousian irl och han har pratat bra om guilden och sagt att ni behövde Warlocks för ICC25.
    Vad vill du ha från vår guild? Jag vill raida och göra mer än att köra arena och chilla i Goldshire Razz
    Vad kan du erbjuda oss? En bra DPS och ställer upp för guilden.

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss? Ja! Jag har kört PVP för det mesta så har några pvp delar på min lock som jag snarast kommer att byta ut.


    Last edited by Whelmina on Sun Mar 21, 2010 11:31 am; edited 1 time in total
    Lousian
    Lousian


    Posts : 8
    Join date : 2010-01-25

    Whelmina warlock apply Empty lou

    Post  Lousian Mon Mar 15, 2010 1:16 pm

    gulligt alien bounce Basketball cheers bom
    Anni
    Anni


    Posts : 13
    Join date : 2010-01-03
    Age : 36
    Location : Sverige Stockholm

    Whelmina warlock apply Empty Re: Whelmina warlock apply

    Post  Anni Sat Mar 20, 2010 11:40 am

    Nekad
    avatar
    Gloiin


    Posts : 11
    Join date : 2010-01-09

    Whelmina warlock apply Empty Re: Whelmina warlock apply

    Post  Gloiin Sat Mar 20, 2010 11:54 am

    Tycker du ska få en chans i Jotun guild. får se vad dom andra officerarna / Gl tycker.

    men fixa armory länk!!! XD och sen så ska du lyssna på VIKTOR !


    Mvh Gloiin
    avatar
    Whelmina


    Posts : 2
    Join date : 2010-03-15

    Whelmina warlock apply Empty Re: Whelmina warlock apply

    Post  Whelmina Sun Mar 21, 2010 11:33 am

    Så ja nu har jag fixat en armory länk med den har visst inte uppdaterats så man ser bara mitt pvp gear :S Och jag undrar bara om Anni e nån officer eller ngt liknande?
    avatar
    Gloiin


    Posts : 11
    Join date : 2010-01-09

    Whelmina warlock apply Empty Re: Whelmina warlock apply

    Post  Gloiin Sun Mar 21, 2010 1:38 pm

    ok va bra, dock som du själv sa att du bär Pvp gear. Skulle vilja träffa dig Ingame så jag får se på ditt Pve gear osv osv. sen om du har några frågor så är det bara att fråga


    Mvh Gloiin

    Sponsored content


    Whelmina warlock apply Empty Re: Whelmina warlock apply

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 10:24 pm