Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


4 posters

    Nemilia - Destro Warlock

    avatar
    Nemilia


    Posts : 1
    Join date : 2010-03-03

    Nemilia - Destro Warlock Empty Nemilia - Destro Warlock

    Post  Nemilia Wed Mar 03, 2010 5:39 pm

    Karaktär namn? Nemilia
    Level? 80
    Klass? Human Warlock

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)

    Kör destro just nu, tycker att det är en rätt så rolig spec, höga crits o kort rotation =)
    Körde Demo på 70 så prövade denna och fastnade!

    Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Nemilia Om det står nån annan spec än 0/13/58 så äre inte updaterat.

    Bracers är endast för att jag inte hittat andra och behövde byta ut ett par blå jag hade för tillfället, 5289 GS.


    Hur gammal är du IRL? 19½
    Berätta lite om dig själv?

    Jadu vad finns att berätta, 19 år gammal snubbe från Västerås, jobbar dagligen på HFG Sverige, spelar wow, är med polare osv.
    Musik smaken är bred som baken, lyssnar på typ allt förutom Klassisk musik, kollar på alla sorters filmer då jag är lätt road =)
    En rolig prick i alla situtioner, lättar upp stämningen till höger o vänster om mig!

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Yeap Vent mix och 3+
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? 8mb internet och ca 50-200MS. så ja laggfritt.

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Som jag sa till Gloiin så funkar dom jätte bra.
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)

    Oj vart ska man börja, warlock va inte så vanligt Pre-Tbc så bestämde mig för att slow & steady lvla upp den och började nästan direkt att köra MC/BWL, arbetade mig uppåt med guild och vi tog 3 första i AQ40 innan TBC kom ( inte så bra men iaf )

    På tbc så gick det lite bättre med progress tog upp till hela BT innan Wotlk kom, fanns ju sunwell kvar att göra med så va inte fallet för mig, hade iaf väldigt roligt under denna expansion men wotlk är någ roligast so far.

    Nu på wotlk tiden så har jag gjort lite allt möjligt, hade min paladin som main ett bra tag innan jag blev 80 på locken, men så fort jag blev det så har den varit min min istället, downat allt från naxx till Toc25, i ICC har jag 4/12 achiev (försökt på draken man måste heala kommer inte ihåg namnet) och 2/12 i 25 man ICC.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? "More dots!" ? nej skämt åtsido så tror jag inte att jag har nåt spec häftigt achiev att dela med mig av Smile
    Pysslar du med någon theorycrafting? läser på Elitist jerks då och då, kör stats prion SP>haste/crit>spirit då jag inte gemar hit någonsin. är overcaped.
    Namn ge några addons du använder? några är iaf Atlasloot,DBM,Recount ^^

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? Yeap det fixar jag!
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? Voa/daily HC/weekly raid, questar, hjälper polare, lvlar alts ibland kan hända .

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? Jadå de är klart jag kan!

    Är du i någon guild just nu? yes, The Burning Orb.
    Och om du är varför vill du leava den? Funkar inte så bra att raida varje fredag, sen är några så ofocuserade o raids så det blir oseriöst ibland.

    Varför valde du våran guild? Letat en bra svensk guild i några år nu, (varit på AD sen release) såg att ni behövde folk så jag ger detta ett försök!
    Vad vill du ha från vår guild? Shyssta guild mates, seriösa progresser utan gnäll osv, roligt när man raidar är ju bra!
    Vad kan du erbjuda oss? Bra dps, roligt humör, shysst snubbe helt enkelt som vet vad han gör.

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss? Cya l8er aligator!

    Är det något ni undrar över så äre bara att spama mig ingame!

    Tack / Nemilia
    Nokun (admin)
    Nokun (admin)
    Admin


    Posts : 22
    Join date : 2010-01-01

    Nemilia - Destro Warlock Empty Re: Nemilia - Destro Warlock

    Post  Nokun (admin) Sun Mar 07, 2010 5:37 pm

    tycker om dig apply och behöver skillade warlocks jag kommer whispra dig in game och du kommer få en trial spot i jotun
    avatar
    Gloiin


    Posts : 11
    Join date : 2010-01-09

    Nemilia - Destro Warlock Empty Re: Nemilia - Destro Warlock

    Post  Gloiin Mon Mar 08, 2010 4:00 pm

    Håller med Nokun, Bra apply och vi behöver skillade locks, Bara att skriva till Nokun, eller mig Gloiin för inv till guilden. Välkommen till Jotun! Very Happy
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Nemilia - Destro Warlock Empty Re: Nemilia - Destro Warlock

    Post  Apolyon Tue Mar 09, 2010 5:19 pm

    Ni glömde Apolyon!

    Dock håller jag med 100%, vi är i stort behov av välrutinerade OCH AKTIVA destruction warlocks. Välkommen till guilden.

    Sponsored content


    Nemilia - Destro Warlock Empty Re: Nemilia - Destro Warlock

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 5:25 pm