Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Kummi Destro Lock

    avatar
    Kummi


    Posts : 1
    Join date : 2010-02-04
    Location : Stockholm

    Kummi Destro Lock Empty Kummi Destro Lock

    Post  Kummi Thu Feb 04, 2010 4:36 pm

    Karaktär namn? Kummi
    Level? 80
    Klass? Warlock

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)
    Min build är 0/16/55. Den valde jag mestadels för att jag har alltid tyckt om att spela destro, och för tillfället är denna specc relativt bra. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Kummi

    Hur gammal är du IRL? 16
    Berätta lite om dig själv?
    Jag är en kille som bor i Sthlm, kommer från skåne flyttade hit när jag var 10.går i skolan/tränar handboll
    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Ja på allt Smile
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du?
    Den funkar riktigt bra, inget lagg. vet dock inte hur snabbt det e... men det funkar fint.
    Hur funkar våra raid tider och dagar? bara bra kommer på alla om inget annat kommer upp.
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)
    Jag började spela precis när Wotlk kom ut. har dödat KT25 (när han var svår) Yogg-Saron (oxå han när det var lite svårt).
    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? Nej, inget speciellt
    Pysslar du med någon theorycrafting? Nej, inte hundra på vad det är Razz
    Namn ge några addons du använder?
    Dominos,Pitbull UI, Quartz. Försöker hålla det relativt lite. men såklart Deadly boss mods, och atlas looter och sånt
    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? Ja.
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar?Jag kör väldigt mycket arena.
    Är du villig att respecca för din guild om det behövs?
    ja såklart.
    Är du i någon guild just nu? nej
    Och om du är varför vill du leava den?

    Varför valde du våran guild? För att jag har letat efter en bra guild, och ni verkar vara det Smile
    Vad vill du ha från vår guild? Roliga raids och en del progress
    Vad kan du erbjuda oss?
    I mitt wow spelade: Bra dps med kunnande om taktiker etc.
    Är det något mer du skulle vilja säga till oss?
    Ràmaladni
    Ràmaladni


    Posts : 24
    Join date : 2010-01-04
    Age : 33
    Location : Uppsala

    Kummi Destro Lock Empty Re: Kummi Destro Lock

    Post  Ràmaladni Sat Feb 06, 2010 9:34 pm

    Välkommen till forumet kummi , Sorry för att det har varit segt med replys men jag tog friheten att granska din apply nyss. Och jag tycker den ser bra ut och du verkar vara det vi behöver och har "dugligt" gear;P . Gillar att du är full enchantad och socketad och du får min röst.


    /Ràmaladni
    Nokun (admin)
    Nokun (admin)
    Admin


    Posts : 22
    Join date : 2010-01-01

    Kummi Destro Lock Empty Re: Kummi Destro Lock

    Post  Nokun (admin) Sat Feb 06, 2010 9:51 pm

    vi har gått igenom din apply och har kommit fram till att ge dig en trial rank ivår guild välkommen kommer att /w dig ingame

    Sponsored content


    Kummi Destro Lock Empty Re: Kummi Destro Lock

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 6:47 pm