Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


    Gèneral apply

    avatar
    Anders


    Posts : 2
    Join date : 2010-01-09

    Gèneral apply Empty Gèneral apply

    Post  Anders Mon Feb 08, 2010 12:51 pm

    Hej, jag heter Anders josbrant, detta är min andra application för jag hörde att ni var i behov av mages av en kompis. Bor i piteå om ni vet var det ligger, Är 16 år gammal och bor ännu hemma.
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&n=G%C3%A8neral , här kan ni checka min talent build och min gear etc.
    Japp jag har ventrilo installerat och det funkar fint och har mick så jag kan snacka.
    Min dator fungerar bra och det är laggfritt.
    Era raidtider funkar nog fint, bara det att jag spelar hockey och det är lite olika tränings dagar men det brukar gå att lösa. Vi kan ju alltid prova och se om jag hinner med raidsen annars lämnar jag guilden och ber om ursäkt för att jag inte kunde vara närvarande.

    Jag började spela wow för ungefär 2 år sedan, hade ett uppehåll på ungefär ett halvår, spelar rätt så mycket.
    Bossar som jag har döda är : alla i Naxx, Malygos, Alla i VoA, alla i Uldu, alla i Toc och säker nån mer men kommer inte på nån just nu Very Happy

    pve(raid) achivements har jag några men inte allt för många.
    nej jag sysslar inte med theorycrafting.
    Använder addons som DBM, recount, X-pearl

    Japp jag är kapabel att betala för mina egna repairs.
    När jag inte raidar så kör jag lite HCs och försöker göra lite achievements eller kör på min alt.
    Japp, jag är redo att respecca för guilden.

    Jag är just nu med i Bonde söker epic men jag vill leava för vi raidar inte så mycket och isf på dåliga tider.

    Jag valde er guild för att en i min guilden sa att denna var bra och han funderar också på att söka till denna och för att det värkar vara en bra raiding guild!
    Jag kan erbjuda er en bra dps och ett socialt humör!
    Mvh Anders

    Tack för mig!

      Current date/time is Wed May 08, 2024 4:38 pm