Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Proshift feral druid

    Proshift
    Proshift


    Posts : 5
    Join date : 2010-03-07
    Age : 36
    Location : Västerås

    Proshift feral druid Empty Proshift feral druid

    Post  Proshift Sun Mar 07, 2010 1:28 am

    Karaktär namn? Proshift
    Level? 80
    Klass? Druid

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)
    Spelar katt som main då det är den absolut mest kompliserade dpsklassen i min mening. Man måste hela tiden tänka i förväg vad som kommer att hända och vad man ska göra, det är jäligt kul helt enkelt. har nu en balance spec som min offspec mest för att testa på men har även ett fint trädset jag kan lägga där om ni skulle vilja det.=)

    Hur gammal är du IRL? 22
    Berätta lite om dig själv?
    Jag heter Marcus och bor i västerås, jag blev varslad ifrån abb robotics för en tid sedan och är nu arbetsökande vilket ger mig en massa tid åt spelande just för tillfället.Wink

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent?
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du?
    allt finns och är i topskick =) sitter på en 100/100 fiberlina

    Hur funkar våra raid tider och dagar?
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)
    Funkar kanon. =) jag började spela i TBC där jag spelade warrior, hunter och warlock i tbc tog jag ner allt i Kara, ZA, Gruul och maggie, även några bossar i the eye och MH. Fortsatte med huntern i början av LK och gjorder naxx. strax innan ulduar kom så valde jag att sluta spela och sålde därför mitt acc för att sedan 1 månad efter inse att jag hade för mycket IRL downtime och började spela igen. så nu lirar jag DK och Druid där jag i Lk har tagit ner allt innan Grand crusader 25 man där jag tagit ner beasts och jaraxxus, i icc 10man har jag tagit ner 10/12 och icc 25 8/12.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna?
    har tribute to mad skill, inte så svår att få men den ser rätt bra ut =)
    Pysslar du med någon theorycrafting?
    absolut, håller mig uppdaterad på elitist jerks, ensida och tankspot. Vad gäller Dkn så använder jag mig också av skeletonjack.com som är snuskigt duktig.

    Namn ge några addons du använder?
    har plockat ihop ett eget ui med ca 30 olika addons så nämner bara de viktiga, dbm, recount, omen, X-perl, Quarz, powerauras.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? absolut
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? dailys, farmar mats för att sälja eller använda till cooking.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs?
    inte feral delen, men offspec biten kan jag gärna ändra om guilden behöver en healer mer än en caster =)

    Är du i någon guild just nu? nix
    Och om du är varför vill du leava den?

    Varför valde du våran guild? Gloiin är jävligt len i truten xP
    Vad vill du ha från vår guild? raidtid, kul och förhoppningsvis så hoppas jag väll på att vi ska kunna utforska hela icc tillsammans.=)
    Vad kan du erbjuda oss?
    en hel hög med dps, skarpt fokus och ett eller två goda skratt =)

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss?
    avatar
    Gloiin


    Posts : 11
    Join date : 2010-01-09

    Proshift feral druid Empty Re: Proshift feral druid

    Post  Gloiin Mon Mar 08, 2010 3:54 pm

    Gillar din Apply och vi behöver skillat folk. Välkommen till Jotun! Smile

      Current date/time is Thu May 09, 2024 12:46 am