Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Tikisha - Feral druid

    avatar
    tikisha


    Posts : 2
    Join date : 2010-02-22

    Tikisha - Feral druid Empty Tikisha - Feral druid

    Post  tikisha Mon Feb 22, 2010 2:25 pm

    Karaktär namn? - Tikisha
    Level? - 80
    Klass? - Druid

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)- Jag byggde en egen talent build när jag dingade 80. Senare, när jag skulle kolla upp om det fanns någon bättre specc så visade det sig att jag hade exakt samma spec som Feral druiden Tun i Ensidia. Det är anledningen till att jag behöll speccen jag hade. Link på min spec: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Tikisha


    Hur gammal är du IRL? - 15, fyller 16.
    Berätta lite om dig själv? - Positiv och glad, lär mig snabbt, gör alltid mitt bästa och är allmänt trevlig. Bor I Tidaholm. På dagarna är det skola men senare på eftermiddagen och kvällen är det WoW som gäller. På helger är jag oftast ute med polare och umgås med vänner.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? - Jag har ventrilo mix på datorn. Om det krävs så kan jag ladda ner den nyaste versionen. Man kan säga att jag är mer än bekant med ventrilo då jag har använt det i ett par år. - Prata gör jag då det behövs, dvs. jag kan prata i mic.
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? - Jag har en relativt ny dator som funkar för GTA IV osv så WoW är inga problem. Mitt internet ligger på 10/Mbit /s - alltså inga problem-

    Hur funkar våra raid tider och dagar? - Det funkar perfekt. I tidigare guilds har jag haft till 00 vilket är skönt att slippa i detta guild. Dagarna funkar också bra då jag kan raida alla dagar förutom på helger ( frdag, lördag )
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat) - Började spela när jag var 13 (två år sedan ). På den tiden var det TBC som gällde och jag drog upp en hunter till 70 på servern boulderfist. Jag joinade en halvseriös svensk raidguild och vi fick ner hela kara och två bossar i ZA. När lich king kom så lvlade jag upp en mage och började spela på den, fortfarande på boulderfist. Jag gick med en annan guild kallad Biohazard. Vi fick ner Naxx 25 på drygt två veckor (minns inte riktigt) och malygos kort därefter. Senare INNAN Ulduar kom så fick vi ner OS 3D. När Ulduar kom så bytte jag gubbe till en feral druid på burningblade (horde). Jag joinade återigen ett raid guild och vi fick ner alla bossar utom Yogg i Ulduar 25 innan ToC kom. När väl ToC kom så började jag spela på min mage igen pga. att guildet hade ont om folk. Jag miggade magen hit, till Argent Dawn där jag skaffade leveling gear och levlade upp två alts. En priest samt en druid(min nuvarande main).

    Och idag spelar jag på Tikisha, som feral druid.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? - OS 3D Innan ulduar kom, på min mage.
    Pysslar du med någon theorycrafting? - Nej.
    Namn ge några addons du använder? - DBM, bartender, Omen, quartz, atlas loot samt parrot.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? - Ja, jag har mycket pengar i bakfickorna.
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? - Achievments är alltid kul speciellt seasonals och ibland händer det att jag levlar upp någon char. Dock händer detta inte ofta längre då jag tröttnat på att levla. Har sex stycken 80 chars.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? - Ja visst, har dock inget off-gear.

    Är du i någon guild just nu? - Nej.
    Och om du är varför vill du leava den? -

    Varför valde du våran guild? - Svenskt guild först och främst. Egentligen hade jag kunnat ta vilken guild som helst men just det att Jotun är svensk fick mig att välja detta guild.
    Vad vill du ha från vår guild? - En rolig och minnesvärd WoW-tid med trevligt folk och roliga raids.
    Vad kan du erbjuda oss? - En feral druid som kan sin klass, gör mycket bra DMG, har lätt att lära och ställer upp när det behövs.

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss?

    Inte direkt, jag är nötallergiker... skämt åsido Wink
    Nokun (admin)
    Nokun (admin)
    Admin


    Posts : 22
    Join date : 2010-01-01

    Tikisha - Feral druid Empty Re: Tikisha - Feral druid

    Post  Nokun (admin) Mon Feb 22, 2010 2:34 pm

    jag gillar din apply och vi behöver en feral dps i guilden men ska snacka lite med officers först med det ser lovande ut
    avatar
    tikisha


    Posts : 2
    Join date : 2010-02-22

    Tikisha - Feral druid Empty Re: Tikisha - Feral druid

    Post  tikisha Mon Feb 22, 2010 2:38 pm

    Härligt, kan också lägga till att jag har addonen Grid, glömde att nämna den.

    Sponsored content


    Tikisha - Feral druid Empty Re: Tikisha - Feral druid

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Thu May 09, 2024 2:23 am