Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Lousian Druid tank apply

    Lousian
    Lousian


    Posts : 8
    Join date : 2010-01-25

    Lousian Druid tank apply Empty Lousian Druid tank apply

    Post  Lousian Mon Jan 25, 2010 10:51 pm

    Karaktär namn? Lousian
    Level? Lvl 80 night elf
    Klass? Druid

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också) jag har tank specc och gear för tillfället för jag gillar tanking, ha kontrollen när jag spelar, och vara en viktig roll för spelets gång. Har raidat på dom gamla naxx tiderna och i tbc, i tbc hade jag runt full t5 och naxx tiderna hade jag full t7,5 som jag fortfarande har kvar för jag inte har spelat på denna char sen dess. armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Lousian


    Hur gammal är du IRL? jag är 15 år, vissar säger att dom vill ha äldre spelare, men det är ingen fara, jag är mogen och vet hur man ska spelar och uppföra sig.
    Berätta lite om dig själv? Bor med min familj i västerås, har egen dator och rum , går inte i någon sport förutom att gymma så jag kan anpassa mig för raid tider osv.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Såklart
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? Har 100mb lokalt bredband, fungerar perfect.

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Fungerar bra
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat) Som jag skrev tidigare så har jag raidat hyjal i tbc och downat alla bossar i naxx 25 när den var den bästa raiden. I tbc hade hade jag runt full t5 och på naxx tiderna hade jag full t7,5.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? nej, tror int det
    Pysslar du med någon theorycrafting? nej
    Namn ge några addons du använder? Recount, omen, deadly boss mode, gearscore, dom viktiga för rading.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? Ahh så klart, har råda att köpa flasks och elexirs till raids.
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? Farmar, heroics och lvlar/gearar alts.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? ahh , kan tänka mig och vara alla specc, har nästan fullt specc för feral dps och lite delar för balance.

    Är du i någon guild just nu? nej
    Och om du är varför vill du leava den? har inte spelat på denna char på ett tag, det är därför.

    Varför valde du våran guild? Pratade med "anisab" ingame och han berättade att ni var en bra svensk guild som behövde druid tank för tillfället Smile
    Vad vill du ha från vår guild? Socialt umgänge, bra raiding, och mycket annat roligt som heroics och pugs utanför raiding dagarna.
    Vad kan du erbjuda oss? Bra seriös tanking, ställa upp på saker som behövs och socialt.

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss? Nej jag tror jag fick med allt. Hoppas bara ni tycker om min apply och svara så fort ni kan Smile tack lousian
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Lousian Druid tank apply Empty Re: Lousian Druid tank apply

    Post  Apolyon Mon Jan 25, 2010 11:29 pm

    Om du är övertygad om att du kommer att kunna hålla raid tiderna utan fuffens 'OCH DESSUTOM' förbättra din gear väsentligt inom kort tid kommer vi att överväga att ge dig en trial plats. Du är dock bara 15 år och dom flesta i guilden blir skeptiska inklusive mig själv. "MAMMA SA ATT JAG MÅSSTE SICKA" kommer EJ att accepteras.
    Lousian
    Lousian


    Posts : 8
    Join date : 2010-01-25

    Lousian Druid tank apply Empty Re: Lousian Druid tank apply

    Post  Lousian Tue Jan 26, 2010 3:13 pm

    Ahh Smile Kommer kunna hålla tiderna utan problem, det värsta är ju folk som signar till raids och sen inte kommer eller bara är där halva raid tiden. Gearet ska jag jobba på så fort jag kan.
    Tack, viktor

    Sponsored content


    Lousian Druid tank apply Empty Re: Lousian Druid tank apply

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 10:05 pm