Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Healer druid

    avatar
    dainty


    Posts : 2
    Join date : 2010-03-04

    Healer druid Empty Healer druid

    Post  dainty Thu Mar 04, 2010 10:28 pm

    Dainty
    80
    Druid

    Jag har en 13.0.58 build för att optimera healing i raids men även kunna köra off.
    http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Khadgar&cn=Dainty&group=2

    Är 18 år, bor uppe i norra Norrland. Är rl kompis med Bängan och tänkte börja lira med han nu då man man ^^

    Ventrilo fungerar och micken är bra.
    Ligger även på en 100Fiber lina så inga problem där, Datorn smeker som fan. Har inte hittat ett enda stresstest som kan rubba min intel core i7 ... än...

    Tiderna är ganska softa, måndagarna vet jag inte riktigt om jag kan. Kan hända att det blir nån gång då och då.
    När det gäller karriär inom wow har den inte varit kort. Lirade pre TBC tog inte några raids då, I TBC tog jag gruul Hela kara Magtheridon, lite smått och gott i SSC (mins inte riktigt) Hyjal första bossen sen var det Wotlk.
    Wotlk har det varit ony 10/25 eye 10/25 VoA 10/25 OS 10/25 (En drake) och delar av ulduar (Har som aldrig orkat köra ulduar)

    achivement's tar jag som aldrig, finns inte många som orkar sådant... så jag har inte nå jag e "stolt" över.

    Addons jag kör med är X-Pearl, Bartender, IceHUD.

    Kapabel att betala repairs, men för fan gubbar inte fan wipe vi xD

    Om jag inte raidar så ser jag film eller farmar guld.

    respecca för guilden, jo visst men tro inte att jag kan spela tank om ni nu vill det. Har DPS och heling som Main.

    Jag är i Ensi Darisam, en av de största prog soft core guilds på servern. tror vi ligger 4 eller 5.
    Jag vill inte lämna guilden man orkar inte spela mera på Khadgar så jag flyttar till Argent.

    Ja valde guilden för att Bängan spelar där.
    Jag vill fan bara ha kul, vad nu guilden kan erbjuda är nog fina raid runs.
    Jag kan nog bara erbjuda mig själv som heler, (Den lille jäveln som alldrig får slut manna hur mycket han än helar.)
    avatar
    Bängan


    Posts : 4
    Join date : 2010-01-08

    Healer druid Empty Re: Healer druid

    Post  Bängan Thu Mar 04, 2010 10:29 pm

    Kan ge ett gott ord om min gode granne:)
    avatar
    dainty


    Posts : 2
    Join date : 2010-03-04

    Healer druid Empty Re: Healer druid

    Post  dainty Wed Mar 10, 2010 6:30 pm

    Ràmaladni
    Ràmaladni


    Posts : 24
    Join date : 2010-01-04
    Age : 33
    Location : Uppsala

    Healer druid Empty Re: Healer druid

    Post  Ràmaladni Tue Mar 23, 2010 11:45 pm

    Hej Dainty , ingen verkar ha replyat på din apply så jag tar mig tid och svarar på den ist:) anyway din apply tycker jag ser lite tunn ut men det är inte ovanligt
    på detta forum! Ditt gear verkar vara lite low för att kunna lira i våran 25 man grupp du skulle kunna bli uppgearad i våra 10mans.
    Jag är inte riktigt säker på om vi behöver en resto drood men jag överlåter detta till Gloiin och Bella:D
    Lycka till!

    PS det är alltid bra att få bängans blessing D.S


    // Rama

    Sponsored content


    Healer druid Empty Re: Healer druid

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 9:12 pm