Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Balance druid applikation!

    avatar
    Shandir


    Posts : 1
    Join date : 2010-03-18

    Balance druid applikation! Empty Balance druid applikation!

    Post  Shandir Thu Mar 18, 2010 8:16 pm

    Shandir
    level 80
    Balance druid

    Talent build 50/0/16
    http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Shandir

    Tjena! Är en 19 årig kille som bor i Åkersberga. Bor hemma för tillfället och går andra ring. Datorn funkar bra, dock så är det dags att byta grafikkortet snart eftersom grafiken är "flimrig" (jävla crysis som brände skiten), men det e inget problem eftersom den är beställd.

    Just nu så har jag inte ventrilo installerat eftersom jag har nyligen omformaterat burken, dock så är det ju lätt att fixa, micken borde funka, gjorde det sist jag använde den iaf.

    Raid tiderna funkar bra, inga problem där.
    Wow har jag spelat... alldeles för länge, började kanske ett år efter release. Raidade mig genom MC,BWL,Onyxia, ZG och Naxx på den tiden. När tbc kom så var jag inte lika aktiv, där har jag endast klarat Kara, Mt.Hyjal, ZA och TK.

    När det gäller Wotlk så har jag klarat VoA 10/25, Totc 10 man, Ony 10/25 man. I Naxx har jag kört dom flesta bossarna, precis som i Ulduar, både 10 och 25 man. ICC så har jag klarat 7/12 på 10 man mode.

    Vad det gäller addons(pve) så använder jag bara Recount och DBM.

    Jag är kapabel till att betala mina egna saker, yes.
    När jag inte raidar så brukar jag farma guld eller jaga den förbannade "Glory of the Hero" achivementen. Kör även en del pvp om jag känner för det.

    Respecca går alltid att ordna, om gear ordnas. Just nu har jag bara gear för Feral DPS och Boomkin.

    Är inte i någon guild atm.

    Jag valde den framför allt för att jag såg att ni rekryterade balance druider, men också för att det var en svensk guild Smile
    Det jag hoppas på att få ut från guilden är raid progress, trevliga, mogna guildies och epix så klart! ;D
    Vad jag kan ge i gengäld är aktivitet från min sida, en positiv attityd (även när det blir en stor pannkaka av allt) och galna alchemy skills!

    -Slut-
    avatar
    Uffy


    Posts : 5
    Join date : 2010-01-15
    Age : 36

    Balance druid applikation! Empty Re: Balance druid applikation!

    Post  Uffy Fri Mar 19, 2010 8:14 am

    Tjena! hemskt kul att se en boomkin göra en app vi har total brist på dom skulle villja ta in dej på dirr men får vänta å se vad våra ledare säger men du borde nog vara välkommen! Smile
    Nokun (admin)
    Nokun (admin)
    Admin


    Posts : 22
    Join date : 2010-01-01

    Balance druid applikation! Empty Re: Balance druid applikation!

    Post  Nokun (admin) Fri Mar 19, 2010 6:04 pm

    ja du är accepterad håller med uffy och du kommer få en trial plats i jotun jag kommer att whispra dig ingame

    Sponsored content


    Balance druid applikation! Empty Re: Balance druid applikation!

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 7:54 pm