Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Zevaked Paladin Apply

    avatar
    Zevaked


    Posts : 1
    Join date : 2010-02-02

    Zevaked Paladin Apply Empty Zevaked Paladin Apply

    Post  Zevaked Tue Feb 02, 2010 2:33 pm

    Karaktär namn? Zevaked
    Level? 80
    Klass? Paladin

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? Jag har retribution som main spec för att jag gillar att dps'a. dock så har jag protection som offspec. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Zevaked

    Hur gammal är du IRL? 15
    Berätta lite om dig själv: Jag heter Tim och kommer från Grödinge, jag har spelat WoW sedan WOTLK kom ut, jag är en social och schysst kille. Jag raidade ganska mycket i Naxx 10 och 25, lite grann i Ulduar men sedan började det avta, jag har aldrig haft problem med att lära mig taktiker eller liknande.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Japp, har ventrilo och en mic som funkar.

    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? Ja min dator funkar bra, laggar inte i raids, bara smått i 25 man lite då och då. har en 24mb lina.

    Hur funkar våra raid tider och dagar? För det mesta borde det funka.

    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat) Jag började spela när TBC kom ut men då slutade jag efter några veckor, och när WOTLK kom ut prövade jag spela igen och spelat sen dess.
    Jag har dödat alla bossar i Naxx 10 och 25 man, och första delen i Ulduar, alla bossar i VoA och Onyxia.
    Jag har i stort sett inte gått Totc pågrund av att min guild verkade sluta bry sig om att raida.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? Nope, inte vad jag vet om^^
    Pysslar du med någon theorycrafting? Nepp
    Namn ge några addons du använder? Deadly Boss Mod, Bartender, Grid (raid frames) Omen3, X-perl (party frames), Satrinas buff frames.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? Absolut.

    Vad gör du i wow medans du inte raidar? Jag hjälper mina polare, gör enstaka dailys, levlar mina alts, etc.
    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? Gillar dps mer än tanking och har aldrig raid tankat. men kanske.
    Är du i någon guild just nu? Ja, The Shattered Throne.

    Och om du är varför vill du leava den? Därför att folk i min guild har blivit lata, ingen bryr sig om att raida längre, men jag vill raida, så det är min anledning.

    Varför valde du våran guild? Det verkar vara en seriös raiding guild, och att den är svensk är ju ett plus.
    Vad vill du ha från vår guild? Jag vill ha kul, raida och mer erfarenhet.
    Vad kan du erbjuda oss? Jag kan erbjuda bra sällskap, bra dps och enchants

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss? Sorry om det blev fel nånstans, och jag har en alt med maxad Jewelcrafting och Alchemy.
    det var allt för mig!
    Ràmaladni
    Ràmaladni


    Posts : 24
    Join date : 2010-01-04
    Age : 33
    Location : Uppsala

    Zevaked Paladin Apply Empty Re: Zevaked Paladin Apply

    Post  Ràmaladni Sat Feb 06, 2010 9:37 pm

    Välkommen till forumet , och bra apply. Apolyon kommer kolla detta inom kort.



    /Ràmaladni
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Zevaked Paladin Apply Empty Re: Zevaked Paladin Apply

    Post  Apolyon Sun Feb 07, 2010 11:13 pm

    Nekad, din ålder är ett problem i våra kretsar.

    Sponsored content


    Zevaked Paladin Apply Empty Re: Zevaked Paladin Apply

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 11:19 pm