Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Epz lvl 80 mage ansökan

    avatar
    Epz


    Posts : 2
    Join date : 2010-01-17

    Epz lvl 80 mage ansökan Empty Epz lvl 80 mage ansökan

    Post  Epz Sun Jan 17, 2010 8:09 pm

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)
    jag är arcane/frost som main specc sen har jag frost specc som jag har i pvp

    Hur gammal är du IRL? jag är 17 år
    Berätta lite om dig själv? jag är en 17årig kille som gillar att spela wow. på min fritid tränar jag innebandy och är med kompisar. jag har spelat wow sen vanilla.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent?ja det funkar bra och jag kan prata i vent
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du?
    min dator funkar bra och det laggar inte i raids och mitt internet funkar också bra

    Hur funkar våra raid tider och dagar? dom funkar bra
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)
    jag började spela wow för flera år sedan kom inte ihåg riktigt när men har spelat länge. Jag har en 80shaman, 80warrior och en 80 mage.Shamanen och Warriorn är på Xavius och är horde. Jag spelar mest på magen men håller också på att lvla upp en hunter. jag har dödat alla bossar i naxx25, onyxia,toc 25 och sen har jag varit lite i ICC.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna?nej det har jag inte
    Pysslar du med någon theorycrafting?jag har tailoring och enchanting
    Namn ge några addons du använder? jag använder atlasloot,recount. DBM

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? ja det kan jag
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar?
    när jag inte raidar så kör jag HCs, lvlar profesions eller lvlar jag på min hunter

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? ja det skulle inte vara något problem

    Är du i någon guild just nu?nej
    Och om du är varför vill du leava den?

    Varför valde du våran guild? för att jag har inte har någon guild ännu och ville börja raida igen och för att jag har en kompis i eran guild
    Vad vill du ha från vår guild? jag vill ha en guild som jag kan raida med och som är sociala
    Vad kan du erbjuda oss? jag kan erbjuda er en arcane mage som gör bra dps och som vet vad han gör

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss?
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Epz lvl 80 mage ansökan Empty Re: Epz lvl 80 mage ansökan

    Post  Apolyon Sun Jan 17, 2010 11:07 pm

    I mallen står det klart och tydligt att du ska inkludera en armory länk. Lägg gärna till detta för att underlätta rekryteringen för oss klass ledare och officerare. Theorycrafting är förövrigt ett sätt att mattematiskt försöka analysera speletes mekanik för att få en djupgående uppfatning om hur det funkar. (Slå på en target dummy i 3 timmar och sen titta vilken av dina 4a spam-attacker som gjorde mest skada procentuelt) inte om du är kock eller fiskare in-game.
    avatar
    Epz


    Posts : 2
    Join date : 2010-01-17

    Epz lvl 80 mage ansökan Empty epz

    Post  Epz Mon Jan 18, 2010 9:14 am

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Epz där har ni armory länken, glömde den i applyn
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Epz lvl 80 mage ansökan Empty Re: Epz lvl 80 mage ansökan

    Post  Apolyon Mon Jan 18, 2010 5:45 pm

    Accepterad. tala med mig, Nokun eller Klien in-game för invite.

    Sponsored content


    Epz lvl 80 mage ansökan Empty Re: Epz lvl 80 mage ansökan

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 4:20 pm