Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    DK ansökan

    avatar
    Usel


    Posts : 1
    Join date : 2010-02-28

    DK ansökan Empty DK ansökan

    Post  Usel Sun Feb 28, 2010 10:53 pm

    Karaktär namn?Usel
    Level?80
    Klass?Deathknight

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)
    Jag kör Blood för att göra så mycket dmg som jag kan på så kort tid. Men så fort jag kmr över en viss GS så kmr jag att hoppa över på Unholy för en mycket mer stadig dps.
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bronze+Dragonflight&cn=Usel

    Hur gammal är du IRL?22
    Berätta lite om dig själv? Anders heter jag och jag kmr från stockholm, har lirat wow kanske lite för länge,jobbar som plåtis och jag har en katt Razz

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent?Javisst
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du?japp 24/mbit

    Hur funkar våra raid tider och dagar?jag har snackat lite med anisab om det och jag tycker att dom verkar bra.
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)På den här gubben har jag typ bara gjort Totc10 och voa, men jag började min wow karriär redan i pre-tbc, fast jag har velat lite bland min gubbar så jag har alla mina achivments utspridda. i Pre-tbc så cleara jag MC och ungefr hälften i BWL.I Tbc körde jag lite fler raids som bla kara,ZA gruul maggy och några bossar i SSC. Och i WoTLK så har jag clearat Totc10/25,EoE 10/25,S3D, VoA 10/25 och Icc 10 upp till rotface och på 25 man upp till Saurfang.
    OBS! har gjort den mesta på min paladin dock.
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bronze+Dragonflight&cn=Bagatell

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? Nej skulle väl vara s3d när det va nytt.
    Pysslar du med någon theorycrafting? mja jag läser på om min class så gott det går.
    Namn ge några addons du använder?DBM,Omen,Grid

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? JA självklart
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? jag hjälper mina polare när dom behöver hjälp lr så kör jag randoms med tjejen.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? aa om det behövs så gör jag det

    Är du i någon guild just nu?Nej in på min DK, är abra social member i tjejens guild på min pala.
    Och om du är varför vill du leava den?

    Varför valde du våran guild? jag valde Jotun bara för att jag har hört att det är helt svensk guild och för att jag känner vissa i guilden mer lr mindre
    Vad vill du ha från vår guild? Skoj och ett sjuhelvetes raidande Razz
    Vad kan du erbjuda oss? En föhoppnigsvis helt ok DPS och en mycket trevlig snubbe som inte ger vika för ett par wipes.

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss? Jag vet att min gear inte kanske håller måttet för att haka er på progress raids än men jag kmr göra så gott jag kan för att puga totc25 etc för att fixa upp min gear lite.
    Nokun (admin)
    Nokun (admin)
    Admin


    Posts : 22
    Join date : 2010-01-01

    DK ansökan Empty Re: DK ansökan

    Post  Nokun (admin) Wed Mar 03, 2010 4:22 pm

    inte värdens bästa gear med behöver activa deathknights /w nokun ingame

      Current date/time is Thu May 09, 2024 12:16 am