Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    DK ansökan

    avatar
    Usel


    Posts : 1
    Join date : 2010-02-28

    DK ansökan Empty DK ansökan

    Post  Usel Sun Feb 28, 2010 10:53 pm

    Karaktär namn?Usel
    Level?80
    Klass?Deathknight

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)
    Jag kör Blood för att göra så mycket dmg som jag kan på så kort tid. Men så fort jag kmr över en viss GS så kmr jag att hoppa över på Unholy för en mycket mer stadig dps.
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bronze+Dragonflight&cn=Usel

    Hur gammal är du IRL?22
    Berätta lite om dig själv? Anders heter jag och jag kmr från stockholm, har lirat wow kanske lite för länge,jobbar som plåtis och jag har en katt Razz

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent?Javisst
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du?japp 24/mbit

    Hur funkar våra raid tider och dagar?jag har snackat lite med anisab om det och jag tycker att dom verkar bra.
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)På den här gubben har jag typ bara gjort Totc10 och voa, men jag började min wow karriär redan i pre-tbc, fast jag har velat lite bland min gubbar så jag har alla mina achivments utspridda. i Pre-tbc så cleara jag MC och ungefr hälften i BWL.I Tbc körde jag lite fler raids som bla kara,ZA gruul maggy och några bossar i SSC. Och i WoTLK så har jag clearat Totc10/25,EoE 10/25,S3D, VoA 10/25 och Icc 10 upp till rotface och på 25 man upp till Saurfang.
    OBS! har gjort den mesta på min paladin dock.
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bronze+Dragonflight&cn=Bagatell