Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Ret/Holy Pally ansökan

    avatar
    Anem


    Posts : 3
    Join date : 2010-03-19

    Ret/Holy Pally ansökan Empty Ret/Holy Pally ansökan

    Post  Anem Fri Mar 19, 2010 4:48 pm

    Karaktär namn? Anem
    Level? 80 förhudligen Very Happy
    Klass? Ret/Holy pally. Retri MS

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)
    Ja... Jag har ett addon som heter CL-cret som visar rotation. Gör att jag ligger på ungefär 7-8k på bossarna. Kan linka en armory sida i wow om ni vill. Om ni vill veta har jag omkring 5650gs som Retri och 5300 som healer. Men om ni måste veta så http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Anem ^^. Det är dps, kan linka healing i wow om ni vill.


    Hur gammal är du IRL? 15 år
    Berätta lite om dig själv? Ja...Är en kille som gillar pengar Razz:P Tycker att det är skönt med en svensk guild så man kan snacka svenska i vent ^^

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Jupp.
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? Jadu, om jag stänger av skype och sånt så har jag inte lagg i ICC10, möjligtvis lite i ICC25 men det påverkar inte något.

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Tja, gode bra. Har haft ganska fullt upp med Ishockyn. Men den har slutat för säsongen så det ska nog gå bra.
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat) Tja den är väl som dom flesta andra gubbar, Bra Razz. har spelat WoW i ca 7 år. Började när man kunde vara 60 och har spelat sen dess. Har dödat första vingen i både 10/25 coh festergut på 10 man. Kan taktikerna på dm 2 första vingarna och kan ju alltid kolla på dom andra Razz

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? Tja jag gillar Ach Razz Har "Red-protodrake" och satsar på "Violet" för alla world events.
    Pysslar du med någon theorycrafting? Har fullt i JC, har typ 50 "daily-tokens" så kan köpa recipice om ni behöver Razz. Har även fullt i Mining.
    Namn ge några addons du använder? DMB, ofc Razz. Cl-cret, Sexymap, Recount, Ag-unitframes, OmniCC, Gearscore, har inte threat-meter men kan ladda ner det om det behövs ^^.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? Ja.
    Vad gör du i wow medans du inte raidar? Lvlar lite gubbar, gör dailys osv.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? Det är klart.

    Är du i någon guild just nu? Ja
    Och om du är varför vill du leava den? Jag har en bra guild "Crusade" fast jag har alltid trott jag varit "raider" men jag har bara varit "social" så jag får nästan aldrig raida och därför tycker jag inte det är värt att fortsätta att få vara "tentative". Har även min kusin "Idahoe" i guilden Razz
    Varför valde du våran guild? Den verkade nice, min kusin är med och den var svenne Razz
    Vad vill du ha från vår guild? Få raida lite och kanske downa lite bossar ^^
    Vad kan du erbjuda oss? Bra dps/healing och förslag att bli lite bättre kanske.

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss? Nja, inte vad jag kommer på precis nu Razz


    Last edited by Anem on Sat Mar 20, 2010 1:18 pm; edited 1 time in total
    avatar
    Uffy


    Posts : 5
    Join date : 2010-01-15
    Age : 36

    Ret/Holy Pally ansökan Empty Re: Ret/Holy Pally ansökan

    Post  Uffy Sat Mar 20, 2010 9:16 am

    linka armory ftw
    avatar
    Anem


    Posts : 3
    Join date : 2010-03-19

    Ret/Holy Pally ansökan Empty Re: Ret/Holy Pally ansökan

    Post  Anem Mon Mar 22, 2010 12:59 pm

    Ehh, asså om jag inte får ett svar ska jag ta det som ett nej? Vill bara säga att det går bra att heala i raids också om det behövs. ^^
    Ishiia
    Ishiia


    Posts : 15
    Join date : 2010-01-14
    Age : 36
    Location : Sweden

    Ret/Holy Pally ansökan Empty Re: Ret/Holy Pally ansökan

    Post  Ishiia Mon Mar 22, 2010 6:10 pm

    Jag har försökt gå in på din armory sida ett par ggr nu, men det verkar vara något fel på den när man söker på din char.

    Hur som helst så ser apply bra ut, men tror att våra pally platser börjar ta slut, men ha tålamod och se vad ledarna säger när dom kommer omkring denna apply

    Tack på förhand /Ishiia
    avatar
    Anem


    Posts : 3
    Join date : 2010-03-19

    Ret/Holy Pally ansökan Empty Re: Ret/Holy Pally ansökan

    Post  Anem Mon Mar 22, 2010 6:16 pm

    Hmm, jag har ingen aning vad det kan vara, när jag gick in på länken funkade det perfekt. Very Happy

    Sponsored content


    Ret/Holy Pally ansökan Empty Re: Ret/Holy Pally ansökan

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 9:17 pm