Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Guild ansökan

    avatar
    littleman33


    Posts : 1
    Join date : 2010-01-13

    Guild ansökan Empty Guild ansökan

    Post  littleman33 Wed Jan 13, 2010 5:35 pm

    Karaktär namn: Titentus
    Level: 80 såklart =)
    Klass: Death Knight

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också):
    Har bara gillat att vara DPS så jag har testat Blood och Unholy och Unholy var ju såklart det bästa DPS speccet så jag valde det i level 80. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&n=Titentus


    Hur gammal är du IRL: 13, fyller år i Mars
    Berätta lite om dig själv: Jag boxas. Jag gillar mycket hårdrock/metal.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent?: Nej jag har inte Ventrilo men jag kan prata i mic.
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du?: Datorn funkar laggfritt. Jag bor varannan vecka hos mina föräldrar. Hos min morsa har jag typ 70 ms latency och hos farsan har jag runt 150-250 ms (vet inte varför, för det är 29.5 mbps snabbare).

    Hur funkar våra raid tider och dagar?: Jag antar att de funkar bra.
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat): Jag började spela i Mars 2007. Då fick jag Wow skivorna så jag kunde skapa ett riktigt konto. Har spelat hunter men när Wotlk kom ut så gjorde jag en DK direkt för min Hunter sög. Min Death Knight (Titentus) är inte "väldigt" bra men jag har bra DPS för mitt gear har jag hört och jag är ingen n00b på spells och sånt antar jag. Jag har gått några Outland raids bossar fast jag kommer inte ihåg något av det (Inte på denna character). Jag har klarat alla Wotlk heroic bossar. Jag achievementen "Superior" men jag gjorde ett uppehåll med wow på 5-6 månader... I slutet när jag skulle börja spela igen så blev jag hackad men fick tillbaka mitt konto för 2 veckor sen. Nu har jag börjat satsa på att få bättre gear (I alla fall den där "Epic" achievementen) så jag har börjat gå Heroics men har inte fått grupp tillnågon raid (Det är en av anledningarna jag skulle vilja joina). Vet inte om det finns mycket mer att säga.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna?: Nja inte direkt antar jag.
    Pysslar du med någon theorycrafting?: För att vara ärlig vet jag inte vad det är för kah glömde mycket under mitt uppehåll.
    Namn ge några addons du använder?: Bagnon, QuestHelper/Carbonite. Men jag har använt: Bartender4, Xperl, Atlas loot, Gag(eller något sånt), Titan bar(tror den heter så), några hunter addons, och Damage meter/Recount.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs?: Japp, såklart.
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? Skaffar reputation eller Roleplayar, eller något annat t.ex Heroic.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs?: Absolut.

    Är du i någon guild just nu?: Nej, lämnade min gamla (RP) guild för jag ville raida och få gear mer.
    Och om du är varför vill du leava den? Vill raida och får gear mer. =) ovanstående.

    Varför valde du våran guild?: För den är svensk och jag har sett eran "reklam" i General Chat eller Trade några gånger. Den verkar riktigt bra. =)
    Vad vill du ha från vår guild? Vänskap, respekt, och helst inget oshjyst snack om att jag är dålig.
    Vad kan du erbjuda oss?: En ganska bra DPS och social person.

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss? Jag vet att mitt gear inte alls är bra. Så om jag skulle kunna få joina ändå även om mitt gear inte är bra. Jag har blivit kickad från raids förut, FAST jag har varit bland de 5 bästa i DPS och Damage overall done.
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Guild ansökan Empty Re: Guild ansökan

    Post  Apolyon Thu Jan 14, 2010 9:03 am

    För nuvarande raidar våran guild endast Trial of the Crusader och Icecrown Citadel och för dessa raids är du extremt undergearad. Du är dessutom väldigt ung och när man tar del av ett aktivt raid samhälle finns de inte på kartan att man lämnar raiden innan raiden är slut pga. "Mamma skriker på mig måsste sticka!" Du verkar dock väldigt trevlig så jag tycker att du ska ta del av ett mer socialt samhälle. Lycka till med guild jakten! (För övrigt kan unholy knapt konkurrera med blood när de kommer till DPS. Bara ett vänligt råd.)

      Current date/time is Wed May 08, 2024 9:32 am