Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Fells ansökan

    avatar
    fells


    Posts : 2
    Join date : 2010-01-09

    Fells ansökan Empty Fells ansökan

    Post  fells Sat Jan 09, 2010 4:28 pm

    Min talent build är 33/38/0, speccad som jag healar. Vill hälst inte ändra något på den eftersom att den är speccad som jag spelar. Kan även vara DPS ibland ifall ni skulle behöva det ist för healers. har nyss speccad Shadow så har inte så mkt erfarenhet av att spela shadow, kan inte rotation än m.m. Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&n=Fells



    Jag heter Johan Wiberg är 18 år, bor i hofors. Går barn och fritidsprogrammet, det jag oftas gör på fritiden är att vara med kompisar, sitta vid datorn m.m. Började nyss att spela WoW igen efter en lång pause, men har mkt erfarenhet ändå. Jag lär mig saker ganska snabbt när det gäller taktiker m.m men har även läs och skrivsvårigheter Razz kanske ni märker om ni kollar stavningen men annars är det väll inge fel Wink, Just nu så är jag lite nere pga att det har gått åt helvete i mitt förhållande som varade 2,5 år. Så jag behöver ha nå annant att tänka på så då började jag med WoW igen för att komma bort lite från vardagen. Ja där har ni lite ifromation om mig, om ni vill veta mera så fråga bara Smile.



    Ja jag har vent, ventmix men om ni använder en viss version som inte finns på ventmixen så fixar jag självklart den, jag har headset så inge eko lr så heller och micen funkar bra. Ja datorn funkar mer är utmärkt, ingelag brukar jag ha, inte äns i dalaran, jag har 12-24 MB.



    Raid dagar/tider funkar utmärkt för mig, sen kan det kanske vara annat som hindrar en ibland från att kunna vara med, men annars så funkar dom väldigt bra.
    Jag började spela för ungefär 3 års sendan. Har alla klasser, lägsta alten är 48. Tagit lite pauser lite då och då, tagit alla i MC, Onyxia (lvl 60), BWL har jag tagit 3-4 bossar. Kan tyvär inte namnen på dom.. Razz Joinar lite raids då och då men old school raiden var längesen jag körde. AQ 20 har jag tagit alla bossar, och ZG har jag också gjort. Sen till TBC, Karazhan Black tample dom 3 första bossarna har jag tagit, SSC har jag tagit 3 bossar i, fick aldrig ner sista bossen med guildet jag var i då, men testat på henne också, maggydaggy har jag tagit med, Zul´aman har jag för mig att jag tagit alla bossar i, men är dok inte säker. Sunwell har jag inte kört, hade inte så storlust och var inte i något guild som körde det. Nu till Lich king, Naxx har jag tagit alla bossar i, onyxia har jag inte kört än eftersom jag inte har spelat så länge just nu, men tror väll att det är som 60 fast svårare ? Ulduar har jag varit in i en gång med en PuG när den var ganska ny, tagit ner första bossen sen testade vi 2 andra bossar som vi inte tog ner. TotC har jag dödat alla bossar, ICC har jag inte kört än.




    Achivment har jag aldrig brytt mig om, om jag får ett så får jag ett, vissa kanske tycker det är fel ? Jag vet inte, men jag har väll några säkert om jag skulle titta.. theorycrafting ? Aldrig hört talas om Razz,
    Addons: DBM, recount, Altoholic, AtlasLoot, MikScrollingBattleText, Omen, Decursive, det är väll dom ni behöver veta Smile




    Ja absolut,buff och repairs fixar jag Wink
    När jag inte raidar så brukar jag göra mkt random HCs med kompisar, lr så kanske man lvlar en alt ibland.



    Jag vill hälst inte respecca min healing specc, eftersom att jag gjort den så som jag spelar min klass, om det gäller shadow så är jag helt med på det. Men om vi går tillbaka på min healing specc, Som sagt så har jag speccat så som jag spelar/healer, och om ni vill att jag ska respecca så kanske jag inte är lika bra som jag kanske är nu ? (Var bara ett kanske). Så den vill jag hälst behålla som den är, man kanske kan repsecca nån gång, ifall det VERKLIGEN behövs, men kommer självklart respecca tillbaka.



    Är du i någon guild just nu?
    Och om du är varför vill du leava den?
    Ja, jag är i ett guild just nu, det heter The madness, joinade det för att jag tänkte bli lite social, men det är inget raid guild, inte just nu iaf, det är lvling/rp/pvp guild, allt i ett kan man säga. jag vill leava det för att jag hade tänkt börja raida lite igen och därdör tänker jag lämna.




    Jag valde eran guild för att det är ett svensk guild, skulle vara roligt att vara med i ett svensk guild igen, lite roligare tycker jag, sen så verkar guildet vara bra och trevliga personer i det.
    Det jag förväntar mig från guildet är trevliga människor och lära känna nya trevligt folk Smile
    Någon som jag kan erbjuda er är väll sällskap, humor, heals i raid Wink, och hjälpa till ifall ni behöver det någon gång. Smile



    Är det något mer du skulle vilja säga till oss?
    Nae, jag tror jag sagt allt som jag har viljat säga nu, tror inte att det finns något just nu men om ni har funderingar lr nå sånt, så är det bara att kontakta mig ingame. /MVH fells
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Fells ansökan Empty Re: Fells ansökan

    Post  Apolyon Sat Jan 09, 2010 4:36 pm

    Theorycrafting, dvs karaktärs utveckling, hur du förbättrar din healing/dps. Du borde titta lite på de.
    avatar
    fells


    Posts : 2
    Join date : 2010-01-09

    Fells ansökan Empty Re: Fells ansökan

    Post  fells Sat Jan 09, 2010 4:39 pm

    Ja det har jag verkligen gjort, har inte DPSa så mkt med den, men healingen har blivit mkt bättre Smile
    Anni
    Anni


    Posts : 13
    Join date : 2010-01-03
    Age : 36
    Location : Sverige Stockholm

    Fells ansökan Empty Re: Fells ansökan

    Post  Anni Sat Jan 09, 2010 4:53 pm

    Du sa att du speccat din klass som du spelar, varför har du lagt ut dina talens splittat? du får ju inte ut något speciellt av det? affraid
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Fells ansökan Empty Re: Fells ansökan

    Post  Apolyon Tue Jan 12, 2010 7:49 pm

    Accepterad.

    Sponsored content


    Fells ansökan Empty Re: Fells ansökan

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 4:03 am