Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Arcane Mage ( Dunderdolmen )

    avatar
    Dunderdolmen


    Posts : 3
    Join date : 2010-03-18
    Age : 29

    Arcane Mage ( Dunderdolmen ) Empty Arcane Mage ( Dunderdolmen )

    Post  Dunderdolmen Thu Mar 18, 2010 9:07 pm

    Karaktär namn? Dunderdolmen
    Level? 80
    Klass? Mage

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också) Arcane för att det är roligast och gör mest dps. Kan skicka armory länk sen om ni vill Smile


    Hur gammal är du IRL? 15
    Berätta lite om dig själv? Jag är 15år och går i skolan ^^ Gillar att sitta vid datorn Smile

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Japp.
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? Det kan små lagga ibland men det är ingen fara men det är inte så ofta. Smile

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Dom fungerar bra. kan nog köra 2/3 raids per vecka ibland 1/3 och ibland 3/3 beror lite på hur mkt jag har i skolan osv Smile
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)Jag har spelar i ungefär 3 år.Jag har dödar 5 bossar i icc10 och 4 bossar i icc25 har även en lvl 80 paladin på en annan server, och den har jag också kört 5 bossar i icc10 och 4 i icc25.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna?
    Pysslar du med någon theorycrafting? Enchanting, Taloring
    Namn ge några addons du använder?x-pearl, Gearscore, Recount.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? ja
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? Ibland lvlar på en alt på en annan server eller spelar på min paladin och iblans skringer jag bara runt på magen osv.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs?Ja

    Är du i någon guild just nu?Ja
    Och om du är varför vill du leava den? Jag vill joina eran guild för att det är en svensk guild och en släkting spelar i den ( Bängan )

    Varför valde du våran guild? En från eran guild frågade om jag villa göra en apply Smile
    Vad vill du ha från vår guild? Vill köra raids med er och bara vara social.
    Vad kan du erbjuda oss? En social spelare^^ etc

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss?
    Anni
    Anni


    Posts : 13
    Join date : 2010-01-03
    Age : 36
    Location : Sverige Stockholm

    Arcane Mage ( Dunderdolmen ) Empty Re: Arcane Mage ( Dunderdolmen )

    Post  Anni Thu Mar 18, 2010 9:33 pm

    För oseriös, Nekad.

      Current date/time is Wed May 08, 2024 11:31 pm