Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Dead- arcane mage

    avatar
    kevato


    Posts : 1
    Join date : 2010-03-01

    Dead- arcane mage Empty Dead- arcane mage

    Post  kevato Mon Mar 01, 2010 5:41 pm

    Karaktär namn? Min karaktär heter Dead
    Level?Jag är level 80
    Klass? Jag spelar en arcane mage som jag har ungefär 40 days played på.

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också) 57/3/11 Arcane:

    Glyph of Arcane Blast
    Glyph of Molten Armor
    Glyph of Arcane Missiles

    ARMORY LÄNK http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&cn=Dead

    Använder dessa glyphs/spec för att kunna få ut maximal DPS som Arcane. Arcane missiles glyhpen gör ingen specciell dps boost men jag tappar inte lika mkt mana


    Hur gammal är du IRL? Jag är 17 år fyller 18 (05-15)
    Berätta lite om dig själv? Jag gillar att spela wöw & gymma. Har inget mer att säga om detta Razz. Jag har inte så mkt att berätta om mig själv. Men men. Alltid något ^^.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent?
    Jag har ventrilo 3.0. ventrilo mix, Team speak och muble. Jag pratar ganska mkt när det behövs speciellet i raids. Ibland kan jag prata lite för mkt men då får ni säga till Razz. Hehe.

    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du?
    Min dator är ungefär 2 år gammal kan ha högsta grafik i både 10 och 25 man raids. Den har fungerat rätt så bra under dessa år så det ska nog inte va något problem. Smile

    ur funkar våra raid tider och dagar? Era raid tider och dagar är inga problem är van vid sena raids.

    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat) Jag började spela i vanilla men jag han tyvärr inte raida så mkt. Under TBC så raidade jag: karazhan, SSC, TK, MH och ZA. Jag spelade med guilden Whisper på shattered hand (horde). Samma guild som jag har spelat med under WotlK.
    WOTLK: Jag har downat alla bossar innan ICC förutom Algalon the observer.
    ICC har jag tagit ner 6/12 bossar i 10 man och 4/12 i 25 man. Jag har varit raid leader i alla raidsen där vi har progressat.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna?
    Jag har väll inget speciellt achivement eftersom jag har inte raidat hardcore. Men jag har väll några achivs från olika raids. Typ I've gone and made a mess kanske Defeat deathbringer befor the mark of the fallen champion is cast five times in 25 player mode. Hmm har väll några Ulduar hardmode achivs också. Osv osv Smile

    Pysslar du med någon theorycrafting?
    Jag står alltid vid dockorna och testar min DPS för att kunna hitta nya saker att göra för att kunna pumpa ut den ultimata dpsen.
    Namn ge några addons du använder?
    Jag använder DBM, Xpearl, Recount, FortXorsist.
    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? Jag har 15k guld och jag enchantar mitt eget gear. Jag har nog råd till buffs?
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? Spelar Pvp mer martoz

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs?
    OFC men vem fan vill ha en fire mage? Razz
    Är du i någon guild just nu? Jag jag är med i EX Nihilio på Shattered Hand
    Och om du är varför vill du leava den?
    det var mkt slack i guilden
    Varför valde du våran guild?För att jag vill kunna progressa i 25 man. Och jag känner flera stycken i guilden. Epz,martòz, mallika
    Vad vill du ha från vår guild? Bra spelare inget whine under progress whipeing.
    Vad kan du erbjuda oss?
    En trevlig person med mkt raid experience

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss?
    Nej jag har tyvärr inget mer att berätta

    Hörs snart!!!

    // Kevin ”dead” lindgren!.
    avatar
    Uffy


    Posts : 5
    Join date : 2010-01-15
    Age : 36

    Dead- arcane mage Empty Re: Dead- arcane mage

    Post  Uffy Tue Mar 02, 2010 7:26 pm

    tjena! ser väldigt bra ut i helhet vi skulle behöva en till mage. Men undrar bara du är undead på shattred hand har du bytt realm å rollat ally nu? Om det e fallet tror ja du e välkommen till guilden ska snacka lite med mina leaders!
    Nokun (admin)
    Nokun (admin)
    Admin


    Posts : 22
    Join date : 2010-01-01

    Dead- arcane mage Empty Re: Dead- arcane mage

    Post  Nokun (admin) Wed Mar 03, 2010 4:18 pm

    tjenare som uffy säger så är du välkommen i vår guild om du tar dig över till vår server så whispra nokun

    Sponsored content


    Dead- arcane mage Empty Re: Dead- arcane mage

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 1:31 pm