Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Baanjo Paladin

    avatar
    baanjo


    Posts : 1
    Join date : 2010-01-20

    Baanjo Paladin Empty Baanjo Paladin

    Post  baanjo Wed Jan 20, 2010 5:26 pm

    Karaktär namn? Baanjo
    Level? 80
    Klass? Paladin

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Baanjo)
    Main är dps dvs retri, gillar att kunna ligger på top av dpsen, off spec healig

    Hur gammal är du IRL? 19
    Är en social, rolig och smart kille som spelar WoW, tränar kampsport, är med kompisar och pluggar på fritiden. In-game kör jag både PvE och PvP. Är väldigt aktiv.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Ja, jag har ventrilo installerat och jag kan prata i vent
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? helt ny dator, laggfri

    Hur funkar våra raid tider och dagar? alla tider passar mig
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)började spela 04, spelat sen dess. Downat allt utom icc, är en oldschool gamer så jag kan spelet.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? inga jag kommer på
    Pysslar du med någon theorycrafting? nej
    Namn ge några addons du använder? DBM recount palabuffs x-pearl

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? absolut
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? hjälper att geara upp mina kompisar, lite dagliga q's mm

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? absolut

    Är du i någon guild just nu? är med i en kompis guild.
    Och om du är varför vill du leava den? För att jag vill komma igång med WOTLK på riktigt nu, spelat på seriös nivå både pre tbc och tbc.

    Varför valde du våran guild? många anledningar, Vill köra på en seriösare nivå, den verkar allmänt skön och den är ju svensk =)
    Vad vill du ha från vår guild? socialt umgänge, gear, kul!
    Vad kan du erbjuda oss? en mycket erfaren wow spelare

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss? ses i azeroth =), btw kolla gärna in kompisen, riktigt tung http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Hydrasanctum


    Last edited by baanjo on Sun Jan 24, 2010 2:41 am; edited 1 time in total
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Baanjo Paladin Empty Re: Baanjo Paladin

    Post  Apolyon Sat Jan 23, 2010 12:33 am

    Hej Hydra! Apolyon här från To the Ground och Butterfly Effect, väldigt roligt och se att du gjort en ansökan till våran guild. Har hört mycket om dig från dom nuvarande ledarna i butterfly effect, men jag tycker att jag känner dig tillräckligt för att ge dig en trial position i våran kära guild. /w mig in-game så fort du får chansen så diskuterar vi detaljerna.

      Current date/time is Wed May 08, 2024 9:43 am