Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Krallig Paladin healern

    avatar
    Gab


    Posts : 1
    Join date : 2010-01-07

    Krallig Paladin healern Empty Krallig Paladin healern

    Post  Gab Sun Jan 10, 2010 10:54 pm

    Karaktär namn? Krallig
    Level? 80
    Klass? Paladin

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&n=Krallig

    Är egentligen mainspecc DPS men förra guilden AoC ville att jag skulle gå healer... tog mig drygt en vecka att geara upp mig till detta... Gillar att heala grymt mkt nu.

    Hur gammal är du IRL? 18 år
    Berätta lite om dig själv? Går på gymnasiet sista terminen nu... ska bli skönt då man kmr ha as mkt tid för WoW

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Alltid men har inte mick :/ (går o fixa)
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? sitter på en XPS 600.. 24 mbit/sec (alltså lagg fritt)

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Ska nog gå bra
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)
    --- Har inte kört mkt mer än WotLK på denna gubbe men har haft andra som jag raidat tbc... "levelade upp en shaman under pre-tbc"

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? njaa asså har jag säkert.. de raidsen man går nu har jag ju achivment på.
    Pysslar du med någon theorycrafting? Jag har en massa IRL polare som spelar i Alter Ego och dem hjälper mig med mina frågor och hur jag kan utveckla min gear inom de 2 speccsen jag har.
    Namn ge några addons du använder? DBM <3 ... pally power (för buffs).. gatherer. atlas loot.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? jaa de ska nog inte vara ngn problem Very Happy
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? dayli quest for 2 frost emblems... kollar vad jag behöver..

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? absolut MEN har aldrig tankat men kan ge det en massa försök om ni har tålamod Very Happy

    Är du i någon guild just nu? nej helt guild lös
    Och om du är varför vill du leava den?

    Varför valde du våran guild? Svensk guild som raidar kan det bli bättre?
    Vad vill du ha från vår guild? En plats i raidsen
    Vad kan du erbjuda oss? En plats i raidsen.. Och en stor erfarenhet.

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss? Nej inte mer än tack för att ni la ner tid på att läsa min apply och hoppas ni gillar den ...
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Krallig Paladin healern Empty Re: Krallig Paladin healern

    Post  Apolyon Sun Jan 10, 2010 11:09 pm

    Jag tycker din ansökan ser mycket bra ut, du verkar svara uppriktigt på frågorna och de gillar vi. Vi kommer höra av oss inom kort.
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Krallig Paladin healern Empty Re: Krallig Paladin healern

    Post  Apolyon Tue Jan 12, 2010 7:48 pm

    Accepterad.

    Sponsored content


    Krallig Paladin healern Empty Re: Krallig Paladin healern

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 6:28 pm