Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Idahoe 80 Paladin Application.

    avatar
    zb_123


    Posts : 4
    Join date : 2010-01-11

    Idahoe 80 Paladin Application. Empty Idahoe 80 Paladin Application.

    Post  zb_123 Mon Jan 11, 2010 2:10 pm

    Karaktär namn? Idahoe
    Level? 80
    Klass? Paladin

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&n=Idahoe - Mitt holy specc är Arena, mitt prot specc e mitt tank specc, är tank Main spec atm, speccar dock gärna om till retri elr holy (bäst gear i holy).


    Hur gammal är du IRL? 16, 17 i April
    Berätta lite om dig själv? Jag bor i Norrbotten med mor, far och bror. Går första året på EL-programmet. Fritiden brukar jag träna på gym och spela wow m.m.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Jag har ventrilo, brukar inte ha problem med den, har även mick jag kan prata i.
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? Inte säker men brukar aldrig ha latency (ms) lagg.

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Funkar fint antar jag.
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat) Började i slutet av vanilla, han inte dra 60 innan tbc kom ut. I Tbc lira jag mest PvP och inte så mkt PvE körde väll nån raid som Kara, ZA, Maggy, TK och Gruul. Tog sen ett break när wotlk kom ut i typ ett halv år, sen då jag börja om lirade jag på min paladin och drog 80, börja raida smått och lira Arena med en rogue. Nu har jag raidat Voa10/25, Ulduar10/25, OS10/25, Naxx10/25, Toc10/25, EoE10/25, Ony10/25 men inte ICC10/25 :-/. Har även nått 1,5k rating i Arena om det har nån betydelse (1,8k i tbc).

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? Nej skulle jag inte tro.
    Pysslar du med någon theorycrafting? Jaadå.
    Namn ge några addons du använder? Omen, Recount, DBM.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? Självklart
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? Farmar Hc's, spelar på mina alt, samlar guld.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? Jao, lätt.

    Är du i någon guild just nu? Bonde Söker Epics. Men den är gott som nerlagd.
    Och om du är varför vill du leava den? För den är gott som nerlagd.

    Varför valde du våran guild? Därför jag är svenne och gillar att raida, ni är svennar och raidar, so Smile
    Vad vill du ha från vår guild? Hmm, socialt umgänge och bra raids.
    Vad kan du erbjuda oss? En 80 Paladin, 80 Mage, 80 Druid, och en social kille som gillar raiding.

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss? Ni får gärna whispra mig in-game för mer info, vet inte vad mer ni skulle vilja veta.
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Idahoe 80 Paladin Application. Empty Re: Idahoe 80 Paladin Application.

    Post  Apolyon Mon Jan 11, 2010 2:22 pm

    Din ansökan är informativ och välstrukturerad och de uppskattas. Vi kommer höra av oss inom kort. Vi gillar alla även att man beskriver sig själv lite mer som person. Att ändra på sin ansökan när man kommer på nånting mer att skriva är inte heller helt fel.
    avatar
    zb_123


    Posts : 4
    Join date : 2010-01-11

    Idahoe 80 Paladin Application. Empty Re: Idahoe 80 Paladin Application.

    Post  zb_123 Mon Jan 11, 2010 2:33 pm

    Ser fram emot att höra från er snart i så fall. Och hör av er här i tråden är ni snäll, har som sagt 3 80's som jag är inne på lite olika mkt, så kan vara svår att få tag på in game
    avatar
    zb_123


    Posts : 4
    Join date : 2010-01-11

    Idahoe 80 Paladin Application. Empty Re: Idahoe 80 Paladin Application.

    Post  zb_123 Wed Jan 20, 2010 11:44 am

    bump
    Ràmaladni
    Ràmaladni


    Posts : 24
    Join date : 2010-01-04
    Age : 33
    Location : Uppsala

    Idahoe 80 Paladin Application. Empty Re: Idahoe 80 Paladin Application.

    Post  Ràmaladni Thu Jan 21, 2010 3:00 pm

    Ojdå Razz vi måste ha glömt bort dig , vi needar en tank i guilden atm dock så har du inte tank speccen kvar på wowarmory? och vi needar bara tank pally.
    Jag tror Nokun LR Onun kommer replya på denna tråd lr snacka med dig ingame idag...
    avatar
    zb_123


    Posts : 4
    Join date : 2010-01-11

    Idahoe 80 Paladin Application. Empty Re: Idahoe 80 Paladin Application.

    Post  zb_123 Thu Jan 21, 2010 5:52 pm

    Nej har inte tank speccen kvar, gick healer igår kveel, men har kvar allt tank gear och speccet kan jag utantill nu för tiden.

    Okej, kollar forumet oftare nu då ifalll ni replyar nå. Annars finns jag ju in-game.

    Sponsored content


    Idahoe 80 Paladin Application. Empty Re: Idahoe 80 Paladin Application.

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Thu May 09, 2024 12:08 am