Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Elemental shaman application ( ny version )

    avatar
    Dustruz


    Posts : 1
    Join date : 2010-01-04

    Elemental shaman application ( ny version ) Empty Elemental shaman application ( ny version )

    Post  Dustruz Fri Jan 15, 2010 5:58 pm

    Karaktär namn? Dustruz
    Level? 80
    Klass? Shaman

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)
    Elemental. Gillar att spela som spellcaster dps.
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Dustruz ( inte säkert att jag har pve gearet på, pvp'ar endel med )


    Hur gammal är du IRL? 17 år
    Berätta lite om dig själv? Är en social, rolig och smart kille som spelar WoW, tränar, är med kompisar och pluggar på fritiden. In-game kör jag både PvE och PvP. Är väldigt aktiv.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Ja på båda frågorna.
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? 10 mb/s, laggar inte och dc'ar aldrig. Datorn fungerar utmärkt.

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Kan spela minst 2 gånger av dem varje vecka, förmodligen alla 3.
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)
    Har spelat på shamanen sedan TBC släpptes. Jag har dödat de flesta bossar i WotLK. Har gått bland annat totgc10 (de första 3 bossarna), totc 10/25, icc 10 och 25 hela första vingen, onyxia, naxxramas, OS etc. Älskar att spela shaman och kör både pvp och pve. Främst pve.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? Storming the citadel 25 player och 10 player.
    Pysslar du med någon theorycrafting? Nej det kan jag inte påstå.
    Namn ge några addons du använder? Recount, Omen threatmeter, DBM

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? Ja, har några tusen guld.
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? PvP'ar, främst arena. Skaffar pengar och gör dailys.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? Skulle kunna gå restoration om det behövs, men helst inte.

    Är du i någon guild just nu? Ja, Rótten ( pvp guild )
    Och om du är varför vill du leava den? Vill joina en seriös PvE guild istället för en PvP guild. Så att det blir seriösa än att pugga, man kan göra svårare saker och på bestämda tider.

    Varför valde du våran guild? För att den verkar väldigt bra, seriös och den är svensk vilket är en bonus.
    Vad vill du ha från vår guild? Seriösa raider.
    Vad kan du erbjuda oss? Hög dps, aktivt raidande, strategier på de bossar jag kört, kompetens, leavar inte pga. wipes. En seriös raidare helt enkelt som även är social och tålmodig.

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss? Om länken till mitt Armory visar mitt PvP gear så kan ni kontakta mig in-game så kan ni inspeca mig i PvE gear. Har full 232 - 264 PvE gear och gör runt 5k dps på single target i 10-manna raider, högre i 25-manna.
    Ràmaladni
    Ràmaladni


    Posts : 24
    Join date : 2010-01-04
    Age : 33
    Location : Uppsala

    Elemental shaman application ( ny version ) Empty Re: Elemental shaman application ( ny version )

    Post  Ràmaladni Tue Jan 19, 2010 3:28 pm

    Accepterad...

      Current date/time is Wed May 08, 2024 9:57 am