Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Lövve's application

    Lövve
    Lövve


    Posts : 1
    Join date : 2010-01-08
    Age : 31
    Location : Piteå!!

    Lövve's application Empty Lövve's application

    Post  Lövve Fri Jan 08, 2010 6:56 pm

    Hej, jag heter Martin Löfgren, bor i piteå om ni vet var det ligger Very Happy Är 16 år gammal och bor ännu hemma.
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&n=L%C3%B6vve , här kan ni checka min talent build och min gear etc.
    Japp jag har ventrilo installerat och det funkar fint och har mick så jag kan snacka.
    Min dator fungerar bra och det är laggfritt.
    Era raidtider funkar nog fint, bara det att jag spelar hockey och det är lite olika tränings dagar men det brukar gå att lösa. Vi kan ju alltid prova och se om jag hinner med raidsen annars lämnar jag guilden och ber om ursäkt för att jag inte kunde vara närvarande.

    Jag började spela wow för ungefär 2 år sedan, hade ett uppehåll på ungefär ett halvår, spelar rätt så mycket.
    Bossar som jag har döda är : alla i Naxx, Malygos, Alla i VoA, alla utom 2 i Uldu, alla i Toc och säker nån mer men kommer inte på nån just nu Very Happy

    pve(raid) achivements har jag några men inte allt för många.
    nej jag sysslar inte med theorycrafting.
    Använder addons som DBM, recount, X-pearl och visualheal.

    Japp jag är kapabel att betala för mina egna repairs.
    När jag inte raidar så kör jag lite HCs och försöker göra lite achievements eller kör på min alt.
    Japp, jag är redo att respecca för guilden men ni behöver mig som jag är Wink

    Jag är just nu med i Bonde söker epic men jag vill leava för vi raidar inte så mycket och isf på dåliga tider.

    Jag valde er guild för att en i min guilden sa att denna var bra och han funderar också på att söka till denna och för att det värkar vara en bra raiding guild!
    Jag kan erbjuda er en bra healing och ett socialt humör!
    Mvh Lövve

    Tack för mig!
    Nokun (admin)
    Nokun (admin)
    Admin


    Posts : 22
    Join date : 2010-01-01

    Lövve's application Empty Re: Lövve's application

    Post  Nokun (admin) Fri Jan 08, 2010 9:34 pm

    du är acceptad

      Current date/time is Sun May 19, 2024 5:19 pm