Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Xreak's application

    avatar
    Xreak


    Posts : 1
    Join date : 2010-01-08

    Xreak's application Empty Xreak's application

    Post  Xreak Fri Jan 08, 2010 5:08 pm

    Jag heter Andreas Gustafsson, bor i finland men mitt modersmål är svenska, är 16 år gammal och bor ännu hemma.
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&n=Xreak , här kan ni checka min talent build och min gear etc. etc.
    Japp jag har ventrilo installerat och det funkar fint,ja min mick fungerar den också.
    Min dator fungerar bra och det är laggfritt.
    Era raidtider funkar fint förutom på onsdagar då jag råkar ha fotbollsträningar just då...

    Jag började spela wow för ungefär 2 år sedan och har varit ganska så aktiv under hela den perioden, har 5 8or atm.
    Ibland spelar min syrra på mitt acc, men absolut inte på viktiga tider och hon spelar inte så ofta så..
    Bossar som jag har döda är : alla i Naxx, Malygos, Alla i VoA, alla i Uldu, 4 i ICC, alla i Kara...

    pve(raid) achivements har jag nog inga förutom Champion of the frozen wastes .
    nej jag sysslar inte med theorycrafting.
    Använder addons som DBM och recount.

    Japp jag är kapabel att betala för mina egna repairs.
    När jag inte raidar så kör jag lite HCs och försöker göra lite achievements eller bara chillar Smile

    Japp, jag är redo att respecca för guilden men ni behöver mig som jag är Wink

    Jag är i Purple Sky men jag vill leava för vi raidar inte så mycket och isf på dåliga tider.

    Jag valde er guild för att Klien whispra mig och för att den har bra tider och ser ut att vara en bra raiding guild!
    Jag kan erbjuda er en bra tank och ett socialt humör! Smile

    Tack för mig!
    Ràmaladni
    Ràmaladni


    Posts : 24
    Join date : 2010-01-04
    Age : 33
    Location : Uppsala

    Xreak's application Empty Accepterad

    Post  Ràmaladni Fri Jan 08, 2010 5:23 pm

    Du kommer få en chans att bli trial i guilden , och så har jag några saker jag vill att du ska jobba på . fixa full emblems of Triumph gear , bli exalted med sons of hodir så du får bästa shoulder enchanten och så ska jag visa en bättre tank specc ingame sen kommer du få en chans att tanka med Jotun....

    GRATTIS Very Happy

      Current date/time is Sun May 19, 2024 5:51 pm