Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Shadow Priest

    avatar
    Mirinice


    Posts : 1
    Join date : 2010-03-06

    Shadow Priest Empty Shadow Priest

    Post  Mirinice Sat Mar 27, 2010 10:49 pm

    Karaktär namn: Mirinice
    Level: 80
    Klass: Priest, Shadow

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också):
    13 / 0 / 58, Jag speccade efter en annan shadow priest, Och tyckte själv den var bra Smile
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Mirinice


    Hur gammal är du IRL: 15 år
    Berätta lite om dig själv: Jao. Jag bor i skövde. Går i skolan på vardagar, Spelar fotboll osv.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Jag har ventrilo,headset men tyvärr ingen fungerande micc.
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? Laggar nästan aldrig. bara en del i 25 man
    54 Mbit/s adsl, är inte själv så haj på det dära.

    Hur funkar våra raid tider och dagar: Jag kan spela så långt raiden går.
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat):
    Började spela för ungefär när tbc släpptes. Kan nog all tacts i bc utom bt, sw o bröte.
    I wotlk kan stort sett all tacts utom blood princes o upp. Vet även massa tacts i vanilla raids också om det behövs^^

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna: Jag har Storming The Citadel (25) på denna charen, Annars har jag ju allt till blood princes på min 80 tauren druid.
    Pysslar du med någon theorycrafting: -
    Namn ge några addons du använder? DBM, Recount, Threat Meter, xpearl o massa annat.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs: Självklart!
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar: farmar ibland, Spelar andra spel också.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs: Såklart.

    Är du i någon guild just nu: Ja, Men ska lämna den.
    Och om du är varför vill du leava den: För att dom raidar nästan aldrig.

    Varför valde du våran guild: Verkade bra, Och bra tider som ni raidade på
    Vad vill du ha från vår guild: Vill progressa min icc Smile
    Vad kan du erbjuda oss: Jag har 450 JC skill, Kan göra en bra dps också Wink
    Ishiia
    Ishiia


    Posts : 15
    Join date : 2010-01-14
    Age : 36
    Location : Sweden

    Shadow Priest Empty Re: Shadow Priest

    Post  Ishiia Sun Mar 28, 2010 3:23 pm

    Hallojsan, kollat in din apply och armory med mera.

    Ser ut som att du fortf behöver lite gear upgrades men i övrigt ser det bra ut.

    Luta dig tillbaka och invänta svar från de andra officers så får vi se hur det går

    Tack för apply
    /Ishiia

      Similar topics

      -

      Current date/time is Wed May 08, 2024 12:06 pm