Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Shadow Priest

    avatar
    Gloorina


    Posts : 1
    Join date : 2010-03-06

    Shadow Priest Empty Shadow Priest

    Post  Gloorina Sat Mar 06, 2010 7:06 pm

    Karaktär namn? Gloorina
    Level? 80
    Klass? Priest

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)
    Spelar Shadow, tycker det är roligare än Holy + att jag är lite bättre som dps (A)

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Gloorina


    Hur gammal är du IRL? 22 år

    Berätta lite om dig själv?
    Jobbar som maskinoperatör, kör dagtid för tillfället.
    Spenderar mkt tid på gymmet dock men har så klart tid o spela Wow Smile

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Absolut !

    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? Min dator duger bra till o raida me Smile Har inte haft några problem iaf, har 100/10 anslutning.

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Dom passar perfekt ! Inte för tidigt o inte för sent Smile

    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)
    Började ganska sent på klassiska wow, men har spelat ganska mkt under expansionerna. Har inte direkt vart med i nån seriös guild men var en tid då jag vart med i en väldigt bra guild ! Har inte haft så jätte mkt tid o spela den senaste tiden pga av jobbet, fast har mer tid nu o spela. Har inte hunnit köra Icc än men har kört endel bossar i ToTC !

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna?

    Pysslar du med någon theorycrafting?

    Namn ge några addons du använder?
    Xperl. dbm, Titanpanel, ct, recount, omen, grid + många mer !

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? Klart !

    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? Kör endast Daily hc och weekly raid, joinar lite random raids ibland på min main. Annars lvlar jag upp nya karaktärer när jag väl har tid Smile

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? Skulle föredra o fortsätta som Shadow!

    Är du i någon guild just nu? Nop!
    Och om du är varför vill du leava den?

    Varför valde du våran guild? Lite lättare o spela med svenskar Smile

    Vad vill du ha från vår guild? Vänskap och skit sköjj !

    Vad kan du erbjuda oss? Bra dps ! Enchanting och taloring.

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss?

    Kommer online efter 7 tiden på kvällarna då jag jobbar från 06:00 - 14:30, sen måste jag ha tid till gymmet och att laga lite mat, hihi !
    Nokun (admin)
    Nokun (admin)
    Admin


    Posts : 22
    Join date : 2010-01-01

    Shadow Priest Empty Re: Shadow Priest

    Post  Nokun (admin) Mon Mar 08, 2010 6:16 pm

    vi är full på shadow priest sorry du är petat

      Similar topics

      -

      Current date/time is Thu May 09, 2024 12:49 am