Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Applying Eidora

    avatar
    Eidora


    Posts : 2
    Join date : 2010-03-07
    Age : 55
    Location : Sandviken

    Applying Eidora Empty Applying Eidora

    Post  Eidora Sun Mar 07, 2010 1:26 pm

    Karaktär namn Eidora
    Level 80
    Klass Elemental offspecc Resto -> http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Eidora

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? Jag valde Elemental för att det kändes rätt fixade hyfsad gear för emblems så levlade jag som Elemental från lvl 1 - 80

    Hur gammal är du IRL 41
    Berätta lite om dig själv. En arbetslös WoW-nörd.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Jepp jag har ventrilo snackar alldeles utmärkt bra om det är nått jag vill fråga lr lyssna på er.
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? 24mb lina in Datorn är helt ok laggfritt

    Hur funkar våra raid tider och dagar?Tiderna är jätte bra eftersom jag har en liten kille hemma var annan vecka så det är inga probelm där
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? Jag har spelat i över 1år 9 månader har levlat upp 6st till 80 Misstaget var att levla en Shadow präst under TBC tiden ingen ville ha Shadow präster dom var inte önskvärda men jag slet upp den till lvl 75 sen blev jag urless på min skada då levlade jag min hunter.han har bra gear men ändå känns den inte rätt heller så därför går jag inför full force på min Shaman.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna nja Well Read är ganska rolig Achivement förstås jag dängde lätt eliter i outlands som shaman och även gruppquesten i Northrend gick bra utan att jag dog
    Pysslar du med någon theorycrafting? Nej har inte hört det förut allt jag har lärt mig om wow har jag spelat mig fram. alla mina lvl 80 har jag levlat helt ensamen bara instancer när det behövdes.
    Namn ge några addons du använder? Dom Flesta Addons för raid DBM,Castbars,Healbot om jag ska heala,Recount,Skada,EPGP looter installerat. Jag ser t.ex när man ska byta Essence i min DBM lr vilken buff jag ska använda för dispell.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? mjo jag har guld nästan 6k
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? mm levlar vidare på nån mindre alt och gör quest med huntern så man har cash och farmar blommor och fiskar.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? mjo det kan jag göra bara om det är nödvändigt men har bara gear för Elemental för tillfället har lite saker för Healing men inte allt eftersom Elemental är mainspecc

    Är du i någon guild just nu? nej ingen guild med Shamanen lr mina alts som jag ska ha med till gillet
    Och om du är varför vill du leava den? Denna Shamanen känns uber för mig

    Varför valde du våran guild?Såg att ni är svenskar som jag själv är
    Vad vill du ha från vår guild? bara lite hjälp att fixa gems och enchants har lite mats på min Mage som är Tailor och enchanter
    Vad kan du erbjuda oss? kan än hel del om wow fiske platser och även göra skada på stora monster om det behöves en healer och jag hinner byta gear så är det ok för mig

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss? Jag är en wow tokig gubbe. älskar döda stora gubbar.
    Nokun (admin)
    Nokun (admin)
    Admin


    Posts : 22
    Join date : 2010-01-01

    Applying Eidora Empty Re: Applying Eidora

    Post  Nokun (admin) Tue Mar 09, 2010 2:02 pm

    jag gillar din apply men inte ditt gear skulle kunna ta in dig som social så får du geara up innan du får en trial plats i jotun
    avatar
    Eidora


    Posts : 2
    Join date : 2010-03-07
    Age : 55
    Location : Sandviken

    Applying Eidora Empty Eidora

    Post  Eidora Tue Mar 09, 2010 2:59 pm

    Nokun (admin) wrote:jag gillar din apply men inte ditt gear skulle kunna ta in dig som social så får du geara up innan du får en trial plats i jotun

    Låter bra det har nu lite över 4500 i GS med wow addonet
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Applying Eidora Empty Re: Applying Eidora

    Post  Apolyon Tue Mar 09, 2010 5:18 pm

    Jo, dom flesta i vårt raid team har över 5400 i gearscore, dock är du äldre och de resulterar i viss mognad och de uppskattar dom flesta av oss. Hoppas du har lust att joina oss som social tills du kirrar gear! =)

    Sponsored content


    Applying Eidora Empty Re: Applying Eidora

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 5:11 pm