Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Seol - Warrior

    avatar
    seol


    Posts : 1
    Join date : 2010-03-06

    Seol - Warrior Empty Seol - Warrior

    Post  seol Sat Mar 06, 2010 11:41 pm

    Karaktär namn Seol
    Level? 80
    Klass? Warrior

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Seol
    Har valt prot under tiden jag levlat upp & börjat geara min gubbe, För spelar med en irl vän som kör holy paladin.
    Men trivs bäst som fury dps. Där jag börjat få lite ok gear för heroics och amatör raids. Ligger runt en 3.5k-4.0k dps i en 25-manna
    .

    Hur gammal är du IRL?
    23 bast

    Berätta lite om dig själv?
    En vanlig kille som bor i skåneland, en arbetslös no lifer som sitter dagarna in och dagarna ut och spelar WoW.
    Söker ett och annat jobb för tantan på arbetsförmedlingen ska stänga igen näbben.
    Sover precis när de behagar mig så mina WoW tider är lite oregebunda, Ena veckan är det natt gibb
    andra veckan är det morgon gibb haha.


    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent?
    Javisst har man allt

    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du?
    Jag har en dator som klarar det mesta. Inget lagg och min lina är 100mb. Ska gå undan när man tankar hem massa filmer (åt helvete med ipred)

    Hur funkar våra raid tider och dagar?
    Ja, allt funkar för mig. Man får väl sätta alarm klockan lita

    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)
    Jag börja spela när spelet släpptes. Under åren har jag kört en massa saker.
    Hela lvl 60 & 70 rensa jag allt där fanns. Mestadels som tank. (Har kört Warrior, Paladin, Druid & DK (80) som tanks allihopa)
    Kört en och annan dps. (Hunter, Shadow priest, Warrior, Warlock) Ja i princip kört alla gubbar utom Rogue.
    I wotlk har jag clerat allt upp till malygos (EoE) 25 man (achivements på alla bossar & raids där fanns).
    Sen tog jag en break ifrån spelet.
    Så nu är jag tillbaka och då släpptes 3.3 och då kom en massa nytt jag aldrig kört.


    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna?
    Champions of the frozen wastes & The Undying. På min tid var de tunga saker, Idag är de väl bara piss hehe.

    Pysslar du med någon theorycrafting?
    Ja de gör jag. Kollar runt en hel del och jämför och läser tips & trix osv..

    Namn ge några addons du använder?
    Deadlybossmods. Ctmod. Questhelper. Slamalert. Prat. Arkinventory. Mrplow. Auctioneer.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs?
    Javisst.

    Vad gör du i wow med ans du inte raidar?
    Heroics, Gear farm, Reputation quester, Questar för guld, Jobbar på yrken, Kacklar med folk, Turneringar i icecrown,
    Köper billigt & säljer dyrt på auction house (Goa pengar på det)


    Är du villig att respecca för din guild om det behövs?
    Finns väl inget och respecca, har tank & fury. Arms är väl inget ni söker i raids?

    Är du i någon guild just nu?
    Och om du är varför vill du leava den?
    Dubbel Nej

    Varför valde du våran guild?
    Gilla idén med bara svenskar. Såg en post i general chat om det.

    Vad vill du ha från vår guild?
    Ett socialt WoW liv.

    Vad kan du erbjuda oss?
    En hängiven, erfaren & lojal lirare.

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss?
    Min feta 7kgs katt e riktigt söt (Ehh såg nu att blå färg var väl inte de bästa här, men för mycke tid och ändra, markera allt så ser ni bättre haha)
    avatar
    Gloiin


    Posts : 11
    Join date : 2010-01-09

    Seol - Warrior Empty Re: Seol - Warrior

    Post  Gloiin Mon Mar 08, 2010 3:58 pm

    Helt okej Apply, Snackat mycket med dig ingame och du har även fått en inv till guilden och blivit Social medan du gearar upp dig. Sen när du är redo blir du rank Trial! Smile Väkommen till Jotun!
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Seol - Warrior Empty Re: Seol - Warrior

    Post  Apolyon Tue Mar 09, 2010 5:11 pm

    En väldigt välstrukturerad ansökan, jag diggart.

    Sponsored content


    Seol - Warrior Empty Re: Seol - Warrior

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 8:53 am