Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Hunter/palladin

    avatar
    Tessan


    Posts : 1
    Join date : 2010-03-04

    Hunter/palladin Empty Hunter/palladin

    Post  Tessan Thu Mar 04, 2010 7:23 pm

    Karaktär namn? Tessan (Main)
    Level? Den är 80!
    Klass? Hunter.

    Vad har du för talent build? Marksman, men dual specc är inga problem. Kan oxå specca såsom guilden önskar.

    Hur gammal är du IRL? Jag blir 31 i år.
    Berätta lite om dig själv?
    Glad tjej min pojkvän fick mig spela detta, sen då jag är arbetslös så lägger ja all tid i WoW mellan 6-10 timmar om dagen ibland mer.

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? ja det har jag, kör ett schysst headset.
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du? Japp min pojkvän håller den alltid uppdaterad, vi har en 24Mbit Adsl.

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Anpassar mig efter Wow Wink så jo det funkar!

    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)
    Börja spela innan Tbc kom ut, stod o köa i natten i flera timmar när den släpptes hihi.. men kul var det.
    Bossar jag dödat hm, Har gått HC farmning, och därav söker ja mig nu mot raid guilds..



    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna?
    Pysslar du med någon theorycrafting?
    Namn ge några addons du använder? Dbm,recount,titanpanel,evale... för nämna några,

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? eeh jaa! jag vill inte att nån annan ska betala för mig heller!! Money i got.
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? Spelar HC hjälper andra eller chattar.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? Japp!

    Är du i någon guild just nu? nej det är jag inte.
    Och om du är varför vill du leava den? N/a

    Varför valde du våran guild? För det är en svensk guild, är inte så bra på engelskan
    Vad vill du ha från vår guild? Vara med Raida ha kul
    Vad kan du erbjuda oss? Är alltid online, så förutom trevliga pratstunder, så Raids/hcs.. har 450 i mining och LW. (alla dala Lw recept)

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss?

    Vore kul och trevligt att få joina hos er, och växa ihopa.

    Har även en 80 palladin så jag farmar HC med just nu. som skulle join med! Smile
    Har farmat Hc i 3 veckor har 55039 i GS i skrivande stund. och över 300 Triumph mark redo att spenderas Smile
    Som sagt vore kul att få en chans att visa att jag spelar mycke.

    Kramar

    Glömde lägga en Armory länk så den kommer här :

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Tessan
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Hunter/palladin Empty Re: Hunter/palladin

    Post  Apolyon Tue Mar 09, 2010 5:24 pm

    Väldigt dålig bakgrunds information där på raiding fronten, dessutom "glömde" du svara på vissa relevanta frågor. Vi har inte heller något stort behov av hunters just nu men vi återkommer - Troligen med ett positivt svar med tanke på att vi rekryterar alla med "någorlunda vett i skallen", gear och erfarenhet.

      Current date/time is Wed May 08, 2024 10:10 pm