Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Trioxiamos 80 Protadin

    avatar
    trioxiamos


    Posts : 3
    Join date : 2010-02-03

    Trioxiamos 80 Protadin Empty Trioxiamos 80 Protadin

    Post  trioxiamos Wed Feb 03, 2010 9:37 pm

    Karaktär namn? Trioxiamos
    Level? 80
    Klass? Paladin

    Vad har du för talent build? berätta för oss varför du valde den? (lägg gärna till en armory länk också)
    Kör protection atm, har en retri-pvp offspec just nu. Tog denna spec för jag var lite osäker på sista pointen så fick lite hjälp av en polare =) fungerar fin fint både 5-man HC och raids.

    Hur gammal är du IRL? 19 ½
    Berätta lite om dig själv?

    19 år från Västerås, gött humör, trevlig snubbe generellt, gillar att lyssna på all sorts musik, vara med polare/bruden, men också att spela WoW ofc!

    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? kan du också prata i vent? Yes, har alla versioner av Vent.
    Funkar din dator bra? "lagg fritt under raids" hur snabbt internet har du?

    Funkar fin fint, har 10mb lina just nu Smile

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Perfect
    Berätta om din wow karriär? när börja du spela? och vilka bossar har du döda? (var inte kortfattat)

    Pre-TBC ( allt utom naxx då min guild va seg att komma till AQ40)

    TBC - Gjorde det mesta utom dom 5 sista i SWP tror jag, nån world boss jag missade också.

    Wotlk. Naxx>Toc25 o allt där emellan, orkar inte skriva alla bossars namn för det tar sån tid imo.
    Totc10 HC 2/5 ICC 10

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? Inte direkt, bara bossar downade osv.
    Pysslar du med någon theorycrafting? Typ inte, ska börja mer med detta dock.
    Namn ge några addons du använder? Atlasloot, Pallypower, Deadly BM, Omen typ ^^

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? Hell yeah ^^ 10k +
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? farmar random HC / dailys typ kanske lite mining farm ibland.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? Om det krävs så självklart.

    Är du i någon guild just nu? Nope.
    Och om du är varför vill du leava den?

    Varför valde du våran guild? Varför inte? letat efter en svensk guild länge och eran verkar jue riktigt shysst.
    Vad vill du ha från vår guild? Shysst medspelare, positiva grabbar/tjejer i svåra situationer, dvs progress osv, inget gnäll i whipe tider osv ^^
    helt enkelt så vill jag att vi ska ha roligt när vi spelar, inga sura miner!
    Vad kan du erbjuda oss? Bra tank, jävla humör och positiv attityd i alla raids/chats Smile

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss?

    Hoppas att ni gillade min application, är det nåt mer så äre bara att whispra ingame!

    MvH

    Jacob
    avatar
    trioxiamos


    Posts : 3
    Join date : 2010-02-03

    Trioxiamos 80 Protadin Empty Re: Trioxiamos 80 Protadin

    Post  trioxiamos Thu Feb 04, 2010 3:43 pm

    oj glömde skriva klart,

    ICC 3 bossar dödade, försökt på 4e men lyckades ej ( PuG )
    Ishiia
    Ishiia


    Posts : 15
    Join date : 2010-01-14
    Age : 36
    Location : Sweden

    Trioxiamos 80 Protadin Empty Re: Trioxiamos 80 Protadin

    Post  Ishiia Sat Feb 06, 2010 1:03 am

    om du har en armory länk oxå så kan du fylla ut med det bara för att låta oss se hur du år gearad och specad med mera =)

    Tack få förhand
    Ràmaladni
    Ràmaladni


    Posts : 24
    Join date : 2010-01-04
    Age : 33
    Location : Uppsala

    Trioxiamos 80 Protadin Empty Re: Trioxiamos 80 Protadin

    Post  Ràmaladni Sat Feb 06, 2010 9:39 pm

    Jotack en armory länk skulle inte skada....
    avatar
    trioxiamos


    Posts : 3
    Join date : 2010-02-03

    Trioxiamos 80 Protadin Empty Re: Trioxiamos 80 Protadin

    Post  trioxiamos Sun Feb 07, 2010 11:52 am

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Trioxiamos


    där har ni det, vapnet.. jo jag vet men har aldrig nån tur med drops på vapen.. Razz

    Sponsored content


    Trioxiamos 80 Protadin Empty Re: Trioxiamos 80 Protadin

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 5:42 am