Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


3 posters

    Mellika - Death Knight app

    avatar
    Mellika


    Posts : 1
    Join date : 2010-01-17

    Mellika - Death Knight app Empty Mellika - Death Knight app

    Post  Mellika Sun Jan 17, 2010 8:07 pm

    Hai!
    Karaktär namn: Mellika
    Level: 80
    Klass: Death Kniht

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Mellika

    Talent Build: Blood DPS/ Blood Tank.
    Kör DPS som MS pågrund av sämre tanking gear.Är dock intresserad utav att geara upp som tank också.

    Ålder: 17

    Vent: Allt fungerar som det ska, mic fungerar.

    Dator: Bra dator, laggar inte i raids eller så. Inga problem alls.

    Raid tiderna är bra, me på onsdagar så kan jag inte vara med (Har nnebandy träning). Men måndag och söndag går utmärkt.

    Började spela wow just efter att TBC släpptes. De bossar jag har dödat i WOTLK är i princip alla, förutom Saurfang och uppåt. Men de bossarna har jag dock kollat upp taktikerna på.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna: Inte direkt. Nämnde vad jag hade gjort i PvE nyss.

    Pysslar du med någon theorycrafting: Mjo, kör JC och Mining (450). Håller på att grinda upp mer recepies just nu. Så jag hjälper gärna till med lite epic cuts senare.

    Namn ge några addons du använder: Recount, DBM, Omen. Sen några add0ns som inte är värd att nämna.

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs: Jao, alltid. Me mining somett yrkeär man oftast rik ^^

    Vad gör du i wow med ans du inte raidar: Springer runt och kör HC's med Martòz. Eller grindar i Sholazar.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs: Om det nu behövs så kan jag göra det. Men eftersom jag har tank/dps så kommer det nog inte behövas.

    Är du i någon guild just nu: Enligt armory, ja.
    Och om du är varför vill du leava den: Oseriösa. Hade bättre chans på att döda bossar i PuGs..

    Varför valde du våran guild: Har vänner i den
    Vad vill du ha från vår guild: Massa EpiX! Twisted Evil . Nejmen inget spec, ha roligt.
    Vad kan du erbjuda oss: En DK som vet hur man spelar. Social och glad.
    Alts: Level 55 Huntard. Några småalts ocks.

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss:
    Inte direkt. Tack för eran tid, hoppas vi ses in-game!
    Ràmaladni
    Ràmaladni


    Posts : 24
    Join date : 2010-01-04
    Age : 33
    Location : Uppsala

    Mellika - Death Knight app Empty Re: Mellika - Death Knight app

    Post  Ràmaladni Sun Jan 17, 2010 11:42 pm

    Hej och välkommen till vårat forum Mellika , jag gillar din apply ser bra ut , jag tror du har stora chanser att komma in dock bestämmer våran "melee dps kl" det när han kommit hem
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Mellika - Death Knight app Empty Re: Mellika - Death Knight app

    Post  Apolyon Mon Jan 18, 2010 2:55 pm

    Accepterad. Välstrukturerad och informativ ansökan, dessutom är du väl-gearad så de finns ingen anledning att neka dig. Kontakta mig, Nokun eller Klien in-game för invite till guilden. EDIT: La precis märke till att du är varken hit-cappad eller expertise-cappad. Du borde sikta på att bli åtminstone hit-cappad så snart som möjligt.

    Sponsored content


    Mellika - Death Knight app Empty Re: Mellika - Death Knight app

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed May 08, 2024 9:30 am