Jotun

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Jotun

A Swedish Argent Dawn Guild


2 posters

    Sifa`s App till Jotun

    avatar
    Sifa


    Posts : 1
    Join date : 2010-01-09

    Sifa`s App till Jotun Empty Sifa`s App till Jotun

    Post  Sifa Sat Jan 09, 2010 3:36 pm

    Berätta lite om dig själv?
    Tja! Jag heter Simon Nyström är bosatt i Pieå kommun i norrbotten =) Jag är 16 år gammal och är en väldigt pratglad person. IG så spelar jag som Sifa Elemental shaman. anledningen till att jag valde Elemental trädet är att jag gillar att kunna stå "där bak" och lägga upp massor med spells och göra dmg plus att jag gillar magiska saker =).
    Har du en ventrilo installerad och funkar den bra? Ja jag har ventrilo och det funkar perfekt och jag har en mic så jag kan prata =)
    Funkar din dator bra? Min dator funkar bra och laggar inte under raids. och har 100/100 internet =)

    Hur funkar våra raid tider och dagar? Dom funkar perfekt för mig =)
    Berätta om din wow karriär? Jag har började spela någon vecka efter The Burning Crusade släpptes och när jag tog mig till 70 så har jag varit med och tagit ner Illidan Stormrage,Archimonde,Kaelthas. Clearat alla raid instancer på 70.. har raid erfaren het av allt från nax till totc25 och lite i ICC så man kan säga att jag har spelat wow sen TBC släpptes ut.

    Har du något relevant pve achivement som är värt att nämna? Ingen som jag kommer på att tänka justnu
    Pysslar du med någon theorycrafting? om theorycrafting är Proffs så ja jag håller på lite smått och gott med de =)
    Namn ge några addons du använder? Omen,atlasloot,Recount,Xpearl,DBM

    Är du kapabel att betala dina egna repairs och buffs? Ja.
    Vad gör du i wow med ans du inte raidar? Är online och farmar eller är social med mina kompisar och kanske lvlar lite på en alt eller kör instancer.

    Är du villig att respecca för din guild om det behövs? Ja.

    Är du i någon guild just nu? Nej
    Och om du är varför vill du leava den?

    Varför valde du våran guild? Har 2 Kompisar som är med i den och vill gärna ta upp mitt raidande i wow igen.
    Vad vill du ha från vår guild? Vad jag vill ha.. En bra upplevelse kul att spela.. och eran Guild Bank.. Ne skojja bara =)
    Vad kan du erbjuda oss? Hård Nuke =) om jag nu får joina så kommer jag erbjuda er en trevlig och pratglad person som gillar att ha skojj =)

    Är det något mer du skulle vilja säga till oss? Alliance for Lajf! Smile
    Apolyon
    Apolyon


    Posts : 41
    Join date : 2010-01-03

    Sifa`s App till Jotun Empty Re: Sifa`s App till Jotun

    Post  Apolyon Sat Jan 09, 2010 4:26 pm

    Din ansökan är förvånansvärt dum och oseriös, vi återkommer så fort vi har diskuterat behovet av elemental shaman.

      Current date/time is Sun May 19, 2024 9:51 pm